18+ Romantische filmmomenten in real life

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rien10
Berichten: 14774
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 16:27

xMaxxiee schreef:
Rien wat romantisch <3



Ja, een mooie en dierbare herinnering. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het wel een eeehhh broeierige situatie werd. Het moest gewoon zo zijn. Nou, het is het ook geworden :D

fohadie
Berichten: 4313
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 16:40

Douchen is idd niets met zn 2en vind ik. In bad: Ik dacht dat ik de enige was?! Mijn vriend is nogal aan de zware kant om het vriendelijk te zeggen, dus dacht dat dit de reden was dat het nooit paste in bad.

Hier een paar verhalen van mij en mijn verloofde:

We zaten op een terrasje. We waren vrienden en ik voelde meer voor hem maar wist niet hoe hij over mij dacht. Hij begon het gesprek over relaties en ik zag daar een hint in. Ik vertelde dat ik single was maar wel iemand op het oog had. Hij vertelde dat hij in dezelfde situatie zat, maar zeker wist dat de dame in kwestie niet in hem geintereseert was. Het lag ook een beetje gecompliceert zei hij en ook was de afstand en het leeftijdsverschil te groot voor hem. Ik dacht nog steeds dat hij het over mij had. Hij woonde nl in Tilburg en ik in Haarlem en we scheleen 7 jaar.

Vervolgens blijven we om elkaar heen draaien, ik nog steeds in de verontstelling dat hij het over mij heeft en ik blijf hints geven dat ik hem WEL zie zitten. Tot hij ineens zegt: " Lief dat je zo meedenkt dat zij mij misschien wel ziet zitten, maar toch denk ik dat Anne-marie op andere mannen valt...

Ik heet Angelique en Anne-Marie is een heeeeeel andere dame. Hij heeft het al die tijd over een andere dame gehad terwijl ik er van overtuigd was dat hij mij bedoelde! Ik ben al mompelend naar het toilet gegaan, heb mezelf daar bijelkaar geraapt en besloot openkaart te spelen en te zeggen dat ik dacht dat hij het over mij had. Zo gezegd zo gedaan, ik bestelde nog een biertje voor ons beiden en vertelde het.

Toen was hij degene die niet wist waar hij moest kijken, voelde zich enorm schuldig maar helaas, hij voelde niet meer dan vriendschap voor mij. We maakten er evengoed nog een leuke dag van en ik besloot om hem uit mijn gedachten te zetten. Das niet gelukt want een tijd later bleek hij me toch meer dan leuk te vinden toen hij me beter leerde kennen en nu hebben we al ruim 8 jaar een relatie. :+

fohadie
Berichten: 4313
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 16:48

Samen in bad met heerlijke Brusselse bonbons waarvan er twee met marsepein waren.: EEN voor hem en een voor mij. De mijne had ik al snel op en de tweede konden we nergens vinden. Tot ik de bonbon door midden beet die ik toen in mijn mond had: Juist, de tweede met marsepein, ik had ze alletwee opgegeten...

Snowangels maken, dat ziet er altijd erg romantisch uit... De waarheid is: Het is koud, nat en met koude en natte kleren aan loop je niet fijn.

Op vakantie wilde ik een nieuw standje uitproberen. Het bed veerde nog al en ik maakte een koprol achterover en belande achter het bed op de grond. (Had nogal wat alcohol op, denk dat ik in nuchtere toestand niet op de grond gevallen was..)

Willen strippen en dan je evenwicht verliezen en enorm charmant op de grond knallen.

Willen strippen en je trui/shirt zo hard naar je lief smijten dat je hem recht in zijn gezicht raakt wat blijkbaar pijn doet?

En dan de laatste, dan hebben jullie wel weer genoeg van mij gelezen: We hadden al een tijdje besloten dat we zouden trouwen. hadden zelfs de datum al in ons hoofd maar nog niets officieels en ik wilde dan ook een romantisch aanzoek, maar wel origineel.

In onze stamkroeg ging hij op zn knieen terwijl ik dacht dat hij een geintje maakte. Wat we beide niet doorhadden was dat de hele kroeg inmiddels naar ons aan het kijken was. Mijn lief sprak de standaart woorden en wat was daarop mijn antwoord?...

" Nah, dat moet dan maar!" Ik bedoelde natuurlijk ja, maar dat zei ik niet. :+ Ik moet het nog vaak aanhoren en denk op de dag van de bruiloft dat ik het nog vaker zal aanhoren. hihi.

Dee_Es

Berichten: 3672
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 17:31

Ik snap niet wat jullie probleem is met samen douchen. Wij douchen bijna dagelijks samen, alleen is er niet zoveel romantisch aan. We hebben meestal hele gesprekken over het werk en over wie de vaatwasser moet uitruimen en zo :')

Ik snap alleen nooit zo goed hoe stelletjes in films na de actie romantisch in elkaars armen in slaap kunnen vallen. Ik ren altijd direct naar de wc of ik knal alle lichten aan omdat ik mijn (absoluut niet sexy) nachthemd niet kan vinden en het koud heb.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 17:33

Dee_Es schreef:
Ik snap alleen nooit zo goed hoe stelletjes in films na de actie romantisch in elkaars armen in slaap kunnen vallen. Ik ren altijd direct naar de wc of ik knal alle lichten aan omdat ik mijn (absoluut niet sexy) nachthemd niet kan vinden en het koud heb.


Ik durfde hem niet te noemen :') minimaal 1 kledingsstuk is kwijt erna

Selina

Berichten: 14344
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 17:38

Zag al paar herkenbare. ..

Praktisch flauwvallen onder de douche omdat het te heet wordt.. Check.

Katten die je kont kopjes geven tijdens.. Check

Vooral die kat die wil het altijd verpesten. Net uit/in de kamer willen, aandacht willen dus je arm gaan likken.

Jolien87

Berichten: 17508
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 17:45

Dee_Es schreef:
Ik snap niet wat jullie probleem is met samen douchen. Wij douchen bijna dagelijks samen, alleen is er niet zoveel romantisch aan. We hebben meestal hele gesprekken over het werk en over wie de vaatwasser moet uitruimen en zo :')

Ik snap alleen nooit zo goed hoe stelletjes in films na de actie romantisch in elkaars armen in slaap kunnen vallen. Ik ren altijd direct naar de wc of ik knal alle lichten aan omdat ik mijn (absoluut niet sexy) nachthemd niet kan vinden en het koud heb.


Oh, wij hebben ook altijd heel praktische gesprekken over van alles en nog wat. Niks romantiek of sexy talk. :')
Na de 'actie' ren ik ook altijd eerst naar het toilet, ik wil wel in een schoon bed kunnen slapen. :=

Toen we nog in onze flat woonden, kwam de hond ook regelmatig even een kijkje nemen in de slaapkamer als we bezig waren en hij vond het dan ook nodig om heel blij kwispelend en blaffend naast het bed te staan. _O- Gelukkig konden we daar altijd vreselijk om lachen.
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 19-10-16 17:46, in het totaal 2 keer bewerkt

lovelyfiefy

Berichten: 5119
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 17:46

Haha ..
Ik ga inderdaad ook altijd naar de wc :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 17:48

M_D_H schreef:
Ik weet er ook nog wel 2 :)

Mijn vriend haalde mij op met de auto van school, maar hij was laat... behoorlijk laat... zo'n uur te laat en hij was niet meer bereikbaar met de telefoon. Nou is het dus zo dat ik 1 niet goed tegen plotselinge veranderingen kan en 2, ik als ieniminiemeisje een auto ongeluk heb gehad met mijn ouders en opa en oma en dit dus best traumatisch was. Dus ik was natuurlijk helemaal in paniek en overstuur toen vriendlief eindelijk kwam aankakken.
Tranen met tuiten in de auto gehuild, vriendje mij super lief troosten en uitgelegd waarom hij te laat was (afspraak liep uit en telefoon was leeg :+ ) en net op het moment dat hij mij op zijn allerliefst begint te vertellen hoeveel hij van mij houd en wat hij allemaal leuk vind aan mij...
Klopt er iemand op de ramen van de auto >;)
Politie: ' is alles wel goed met u mevrouw? dus mijn vriend begint uit te leggen dat ik overstuur was etc (omdat ik nog steeds liep te snikken en niet goed uit mijn woorden kwam). Meneer ik vroeg u niks, ik vroeg het aan mevrouw... Zit u vrijwillig in deze auto? U wordt niet tegen uw wil tegen gehouden?
Meneer heeft u niet gedwongen in te stappen?
Nee meneer, ik was alleen erg verdrietig en mijn vriend troosten mij. Oh, dan is alles goed, Fijne dag verder :+

Ik moet zeggen, ik vind het erg positief dat de politie zo oplettend is!
Maar van mij hadden ze wel iets later mogen komen :')



Ander moment:
Na de daad in bed bedenk ik mij in eens dat ik nog een klein verrassinkje voor vriendlief heb meegenomen. Uiteraard bedenkt mijn hoofd dat dat ter plekke gegeven moet worden, dus vriendlief moest even de lamp aan doen :+
Dus mijn vriend gooit zich op zijn zij om de lamp aan te doen en terwijl ik naar hem kijk zie ik zijn hand omhoog gaan en hem vervolgens helemaal verdwijnen...
Dit alles gaat gepaard met een geluid: shjuop boef... :+
Ik begin dus keihard te lachen (ik denk wel 10 minuten lang) omdat het geluid en de beweging zo grappig waren.
Daarna heb ik de lamp aangedaan en naar beneden gekeken. Nou is het zo dat ons bed inclusief matras toch zeker zon 1.20 hoog is...
Dus jullie begrijpen wel dat meneer nogal verfrommeld er bij lag... Wat mij dus weer een nieuwe lachstuip van zon 10 minuten opleverde...
Uiteindelijk bij gekomen en gevraagd of alles goed gaat.
Toen hij Nee antwoorden op zo'n toon van: Ikbenbijnadood toen was de avond niet meer te redden...
Ik bleef maar lachen en vriendlief had behoorlijk wat pijn en een gedeukte ego :+

De kleine verrassing vond hij leuk hij vond het feit dat ik hem zo hard uitlachte heel wat minder leuk :+

Zo zette ik mijn ex altijd af bij de bushalte waar zijn scooter stond met de auto, stond ik dus in een dikke grote zwarte auto van mijn vader, in het donker, bij een tankstation naast de bushalte nog even gedag te zeggen... ''Goeienavond mevrouw, meneer, gaat alles wel goed hier?''

Uuuuh ja := Echt waar hoor!

Jolien87

Berichten: 17508
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 17:52

Ook zo'n leuke die me net te binnen schiet:
jaren geleden hadden we een bedrijfsuitje. Voor die tijd had de drank flink gevloeid tijdens de kerstborrel dus we gingen allemaal wat melig richting de bowlingbaan. Ik zag één van onze mannelijke collega's wel zitten en dit was wederzijds. Uiteindelijk belandden we met onze aangeschoten koppen in het damestoilet. En dan volgt nu de tip van de dag: zorg dat je de deur op slot doet voordat hij je shirt en beha uittrekt. Dat is alles wat ik erover kwijt wil.

lovelyfiefy

Berichten: 5119
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 17:56

Jolien87 schreef:
Ook zo'n leuke die me net te binnen schiet:
jaren geleden hadden we een bedrijfsuitje. Voor die tijd had de drank flink gevloeid tijdens de kerstborrel dus we gingen allemaal wat melig richting de bowlingbaan. Ik zag één van onze mannelijke collega's wel zitten en dit was wederzijds. Uiteindelijk belandden we met onze aangeschoten koppen in het damestoilet. En dan volgt nu de tip van de dag: zorg dat je de deur op slot doet voordat hij je shirt en beha uittrekt. Dat is alles wat ik erover kwijt wil.


haha dat lijkt me een hele goede tip _O-

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 18:07

Strippen voor hem. Nooit meer.

Samen douchen is wél geslaagd.

Date, en ik wilde er werk van maken. Sexy kleding aan. Hij kwam me ophalen met de auto. Hij wou wat van mijn uiterlijk zeggen, slikt het halverwege in en ik kwaakte er te uitgelaten een begroeting door om vervolgens dicht te klappen en half verveelde, half arrogante antwoorden te geven van de spanning en hij werd enorm vormelijk van de stress en mijn houding. Écht een droomdate, not.

Cerosa

Berichten: 775
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 19:17

Geweldig topic :D IK heb ook genoeg van die momentjes...
Mijn vriend wilde mij verkering vragen. Ik ben alleen niet zo'n romantisch persoon..
We hadden net even gegamed, ik was nogal fanatiek. Na afloop zei hij, heel subtiel: " Ik moet je iets vertellen...'' En ik flap er zo uit: '' Ja ik weet het, ik ben gemeen ja :o " Omdat ik dus zo fanatiek aan het spelen was... Daarna was het heel moeilijk voor hem om daarna nog de albekende vraag te stellen, arme jongen :(:)
En verder... Samen douchen in een heel kleine cabine is ook niet aan te raden, ik moet me altijd in onmogelijke hoeken wringen om de shampoo van de grond af te pakken :')

Storm

Berichten: 20872
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 19:54

Oké meiden, hier nog een keer mijn ultiem mislukte filmmoment. Ik heb er zelfs een keer 538,- mee gewonnen op radio 538 en het heeft al eens meer op bokt gestaan. Maar ik vond hem wel leuk in dit topic passen :')

Ik ging uit eten met mijn (toenmalige) vriendje (nu dus mijn man), we konden elkaar nog niet zo gek lang en ik wilde indruk op hem maken.
Ik had in de Cosmopolitan gelezen hoe ik een man gek kon maken en ik wilde dat eens uitproberen.

Ik moest naar het toilet en nadat ik geweest was en terugliep naar mijn plaats, gooide ik stiekem mijn string op zijn schoot, hij verkleurde en lachte ondeugend naar me. Ik dacht dat ik het gewenste effect had bereikt, maar het bleek toch anders uit te pakken...

Mijn vriend stond iets later op en ging ook even naar het toilet, toen hij terug kwam had hij grote lol... hij liep langs me heen en trok zijn broek iets naar beneden... Hij had MIJN string aangedaan en gooide zijn boxershort stiekem op mijn schoot onder tafel!!!!

Romantisch is het niet meer geworden die avond... wel pijn in mijn buik van het lachen...

lovelyfiefy

Berichten: 5119
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 19:57

Storm schreef:
Oké meiden, hier nog een keer mijn ultiem mislukte filmmoment. Ik heb er zelfs een keer 538,- mee gewonnen op radio 538 en het heeft al eens meer op bokt gestaan. Maar ik vond hem wel leuk in dit topic passen :')

Ik ging uit eten met mijn (toenmalige) vriendje (nu dus mijn man), we konden elkaar nog niet zo gek lang en ik wilde indruk op hem maken.
Ik had in de Cosmopolitan gelezen hoe ik een man gek kon maken en ik wilde dat eens uitproberen.

Ik moest naar het toilet en nadat ik geweest was en terugliep naar mijn plaats, gooide ik stiekem mijn string op zijn schoot, hij verkleurde en lachte ondeugend naar me. Ik dacht dat ik het gewenste effect had bereikt, maar het bleek toch anders uit te pakken...

Mijn vriend stond iets later op en ging ook even naar het toilet, toen hij terug kwam had hij grote lol... hij liep langs me heen en trok zijn broek iets naar beneden... Hij had MIJN string aangedaan en gooide zijn boxershort stiekem op mijn schoot onder tafel!!!!

Romantisch is het niet meer geworden die avond... wel pijn in mijn buik van het lachen...


Haha geweldig!!
_O- _O-
Ik snap dat jij daar bij 538 mee gewonnen heb :P
Ik heb je helaas gemist, was niet 's morgens vroeg zeker? :P

Storm

Berichten: 20872
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 19:59

Was alweer een tijdje terug, bijna een jaar denk ik. Een keer op een donderdagmiddag geloof ik.

lovelyfiefy

Berichten: 5119
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 20:03

Storm schreef:
Was alweer een tijdje terug, bijna een jaar denk ik. Een keer op een donderdagmiddag geloof ik.


oke nee helaas. bij ons op het werk staat hij tussen 6 en 8 aan verder niet :P
Dus dan kan ik het niet gehoord hebben ;)

Maar je moet toegeven dat je vriend origineel was ;)

Eulogy
Berichten: 5745
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 20:06

Hahaha Storm die heb ik wel eens eerder in een ander topic gelezen geloof ik, prachtig :')

Mijn huidige vriend (was toen nog niet mijn vriend) vertelde me voor het eerst dat hij van me hield toen we op mijn verjaardag een beetje lagen te knuffelen in bed. Hij woonde toen nog in Wales en ik in Nederland, dus hij was speciaal voor mijn verjaardag naar Nederland gekomen. Het zou vast een perfect en heel romantisch moment zijn geweest, maar hij fluisterde en ik verstond hem echt niet :') Dus ik zei niks, dacht er wel "I love you" in te horen maar wat als hij iets anders zei en ik terug zei dat ik ook van hem hield? :+ Dus hij heeft nog 3 keer "Nee echt" en "... Ik meen het" gebrabbeld en werd heel zenuwachtig voor ik het toch maar besloot te riskeren :')

Mirashiba

Berichten: 416
Geregistreerd: 26-10-11

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-16 20:18

Oh god, herkenbaar ja, gefluister niet kunnen verstaan, maakt het er niet beter op als je vriend dan fluisterend dingen gaat zeggen/vragen tijdens de seks en je verstaat er geen zak van. 'Wat?' vragen is al zo'n afknapper, laat staan dat je het na 2x nog niet verstaat... Ik vraag me soms toch af of ik nou zo slecht hoor of hij gewoon slecht is in fluisteren. :(

Dee_Es

Berichten: 3672
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 20:26

Gianti schreef:
Dee_Es schreef:
Ik snap alleen nooit zo goed hoe stelletjes in films na de actie romantisch in elkaars armen in slaap kunnen vallen. Ik ren altijd direct naar de wc of ik knal alle lichten aan omdat ik mijn (absoluut niet sexy) nachthemd niet kan vinden en het koud heb.


Ik durfde hem niet te noemen :') minimaal 1 kledingsstuk is kwijt erna


Zo blij dat ik niet de enige ben :D

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 20:38

Storm schreef:
Was alweer een tijdje terug, bijna een jaar denk ik. Een keer op een donderdagmiddag geloof ik.

Deze had ik gehoord ja, echt hilarisch _O- _O-

XiiaaooNaa

Berichten: 2866
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 20:43

Ohhhh ik houuuu van dit soort topics!! <3
Echt geweldig om te lezen allemaal Hhaha!

Pfoe er is zoveel gebeurt bij mij wat nogall mislukt is hahaa.
Sowieso idd seks onder de douche...nope haha!

Maar ook...super romantische tedere seks.
Komt zn zusje binnen...yep...hele moment dus weg :roll:
Dus hij als een baksteen op mij doen alsof we knuffelen...juist.
Maar heb dat ook al eens gehad maar dan met zn ma ...
Allemaal erg fijn hahah...kuch

Margoooo

Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 20:57

Ik hou echt van dit topic!

Ik was afgelopen zomer met mijn vriend in Griekenland op vakantie.. Toen hadden we een prive strandje opgezocht, echt mega romantisch tussen de rotsen en er was echt niemand te bekennen <<)

Wij dus lekker bezig, wilde hij even van positie wisselen ,stond op en ging vol met zijn voet in een stekel staan.. Zijn voet bloedde echt mega erg, hij kon amper lopen, we hadden natuurlijk geen pleisters bij ons en zaten in de middle of knowwhere :Y)

rockwitch

Berichten: 11752
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:00

Haha Storm zat al te wachten op dat verhaal.

Moet zeggen dat wij eigenlijk altijd samen douchen. In de winter niet altijd een succes want dan heb je zo'n half koud lijf, maar eigenlijk douchen we haast nooit apart. En soms hebben we dan alvast wat voorspel onder de douche. Maar de rest bewaren we voor het bed. Stuk comfortabeler.

Had de tranen over mijn wangen lopen van die vriend die uit bed viel. Ik probeerde het aan mijn vriend te vertellen, maar kon amper uit mijn woorden komen.

Wat ook altijd zeer romantisch is om tijdens het hoogtepunt van het gestoei in bed een scheet te laten. Is hier gelukkig nog maar 1x gebeurt.

ImkeTarek

Berichten: 2273
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: UK

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:16

Ik had echt een baaldag op t werk, werd van iedereen chagrijnig en moest dat natuurlijk mijn vriend via app laten weten tijdens mij pauze en na t werk opweg naar huis.
Thuis aangekomen heeft hij het grote bubbelbad in de badkamer vol laten lopen, lampen uit, kaarsjes aan en 2 glazen prosecco erbij.
Mijn dag was weer helemaal goed <3 !!

Tot halverwege het glas prosecco m'n vriend zich echt niet goed voelde..
Fles stond toch schijnbaar echt al te lang open.. Dat, gecombineerd met het hete badwater, ging ie bijna van z'n stokje..