18+ Romantische filmmomenten in real life

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirashiba

Berichten: 416
Geregistreerd: 26-10-11

18+ Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-16 19:56

N.a.v. het topic Kleine geheimpjes moest ik hier toch wel aan denken..


Je kent het wel; de typische momentjes in films, romantisch dansen in de regen in het volle maanlicht,
Spoiler:
hete seks in de douche
, je boeken laten vallen en je komt de liefde van je leven tegen..

Áls het al in het echt gebeurd, dan valt het vaak tegen en wordt het vaak een beetje Awkward. -O-
Het is duidelijk dat ze in films vaak geen last hebben van menselijke dingetjes zoals kou, of plotseling naar de wc moeten.


Het leek me hartstikke leuk om van iedereen hun awkward of tegenvallende, achteraf lachwekkende momentjes te verzamelen die in de films toch heel anders zijn..

Ik zal beginnen;
Dansen in de regen, in het maanlicht? Done. Romantisch? Niet echt.. het was ijskoud, regendruppels in m'n ogen, m'n haar verpest en waar bleef die mooie achtergrond muziek..? :x

KM_Ris

Berichten: 2945
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 19:59

Laatst was ik met m'n vriend buiten. Lagen samen op een hangmat in het maanlicht en ik moet zeggen dat dat het meest romantische was in heel mijn leven <3

Helaas viel hij op de grond toen ik als eerste op stond _O-

Amado7

Berichten: 10742
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:00

Ik ben vooral heeeel benieuwd naar de rest van verhalen van anderen :D

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:02

Ooh weet nu al dat dit hilarisch topic wordt :')

Samen douchen vind ik vies tegenvallen... is wel fijn, tot je je vriend wil aankijken ofzo, en begint te sputteren en spartelen van al dat water in je ogen en mond

Storm

Berichten: 20877
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:03

Ik was al maanden en maanden verliefd op een jongen maar durfde het niet te zeggen.

Toen hij bij me kwam eten zou hij in de avond weer naar huis gaan met de trein.
Ik bracht hem naar het station en precies toen de conducteur op zijn fluit blies, zei ik 'ik vind je leuk, en nog veel meer dan leuk'. Het was net een scène uit een film.

Hij keek me aan, draaide zich om en mompelde dat hij de trein écht moest halen. De liefde was helaas niet wederzijds... :')

YvvvWedg
Berichten: 365
Geregistreerd: 24-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:04

Geweldig topic wordt dit! En inderdaad dat samen douche is ook niet zo fantastisch dan dat je in films ziet haha.

AlwaysH

Berichten: 11290
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:04

Ik heb wel eens zo'n moment meegemaakt, dat je denkt; wut, dit gebeurd toch alleen in films?
Maarja, niet zoals in de films, snap je?:}

@Storm, arm kind... :')

edit; je mag me best een PB sturen, ga het niet openbaar plaatsen. :')
Laatst bijgewerkt door AlwaysH op 18-10-16 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

WinSel

Berichten: 20574
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:04

Ik vind dit topic nu al leuk! Ik volg :))

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:08

AlwaysH schreef:
Ik heb wel eens zo'n moment meegemaakt, dat je denkt; wut, dit gebeurd toch alleen in films?
Maarja, niet zoals in de films, snap je?:}

@Storm, arm kind... :')

edit; je mag me best een PB sturen, ga het niet openbaar plaatsen. :')


Haha ben benieuwd


Ooh nog 1, probeer nooit spontaan in zijn armen te springen... zou in films 'dont try this At home' bij moeten staan
Laatst bijgewerkt door Gianti op 18-10-16 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Mirashiba

Berichten: 416
Geregistreerd: 26-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-16 20:10

Hahah, Awh KM_Ris en Storm :(:)

Inderdaad, seks in de douche valt bij mij ook onder de tegenvallers.. vol water in je gezicht, als je vriend al het water vangt is het koud, alles is stroef.. :=

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:11

Nieuw huis...helemaal van top tot opgeknapt.

Nieuwe openhaard in...prachtig.
6 weken wachten totdat het cement goed uitgehard was.

Maar na die 6 weken moest hij ingewijd worden }> Je snapt hem wel he....

Bij gebrek aan een berevel een schapenvel op de grond.
Wijntje erbij. Muziekje aan.
Vuurtje aan.
Mezelf in iets "comfortabels" gestoken.

Bleek dat de schoorsteen aan de bovenkant te klein was....en niet goed trok.( nee geen woordspeling...zo heet dat nu eenmaal :D )

Hele kamer zwart van de rook. In december de voor en achter deur tegenover elkaar open...

Heeeeeeeeeel romantisch.....
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 18-10-16 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Berichten: 17518
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:12

Samen douchen? Dat is voor mij vragen om ongelukken. Bij mijn toenmalige vriend ben ik tot 2x toe flauwgevallen onder de douche. Bij mijn huidige vriend heb ik dat nog eens dunnetjes over gedaan. En nee, we waren echt geen heftige dingen aan het doen, we stonden ons gewoon braaf in te zepen.
Toen ik voor het eerst flauwviel onder de douche wist ik met veel moeite naar zijn bed toe te kruipen waarbij hij wat ongemakkelijk achter mij aan liep. Eenmaal in bed hoopte ik er een ontbijtje op bed uit te kunnen halen, maar helaas. Even later kwam vriendlief met een schaaltje fruit naar boven waarbij hij zei: "Het brood staat beneden". -O-
Mijn huidige vriend is daar gelukkig beter in. Gelukkig voel ik het nu aankomen als het niet goed gaat en kan ik op tijd onder de douche weg stappen, maar ik weet nog steeds niet waar het door komt.
Seks onder de douche zijn we allebei veel te onhandig voor. :')

Verder:
Spoiler:
Seks in de auto

Ik zat met mijn knie op een spijkerkop, heel pijnlijk maar in het heetst van de strijd was het me nieteens opgevallen. Pas later begon het zeer te pijn. :')
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 18-10-16 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

KimD

Berichten: 20477
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:12

Jou spoiler, check! Tot de boiler uitviel op een bepaald moment. En dan kan de tijger niet terug in zijn kooi. :+

Romantische strandwandelingen op het strand met zonsondergang en dan omver worden gerend door onze honden, face first in het natte zand, in november.

Ten huwelijk gevraagd worden in de dierentuin met een ring met diamantjes, hij hartstikke nerveus, ik denken dat hij moet poepen en dat ook zeggen. :+

Romantisch kaarsjes op de trap naar boven, maar bij het zien daarvan schoot ik volledig in de lach.

Nikita_K
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:12

Nou, ik heb wel een leuke.... (en serieus, dit is niet verzonnen...)

In 2010 voeren we met ons schip op de Caribische zee (werk bij de marine). Er was een Amerikaans kustwachtteam mee met onwijs veel lekkere mannen... vooral 1 daarvan: groot, getint, gespierd met een mooie brede lach. <3 William heette hij. De knappe versie van Vin Diesel (in mijn ogen toen hahaha). Ik was toen net geen 20, en super onzeker, dus hij zag mij zeker niet staan, dat wist ik zeker. Ik was vergeleken met de mooie blonde poppetjes aan boord, veel te lomp en 'gewoontjes'. Ach... in mijn dromen dansden we in het maanlicht... en verklaarde hij mij de liefde (hoewel, wat nou liefde.. daar ging het mij niet om <<) <<) :~ )

Met het schip gingen we uiteindelijk naar Curaçao. Het was mijn eerste keer samen met een collega van me waar ik goed mee om ging. Jong en bleu gingen we met zijn tweeën de wal op. Uiteraard gingen we naar Wet & Wild: the place to be (dat hadden we gehoord)!

Daar aangekomen was er niemand... :\ Dus wij pakten weer de taxi om naar een andere tent te gaan. Weer niemand... nou toch weer terug naar Wet en Wild. Uiteindelijk kwamen we wat dronken matrozen van het schip tegen, en we vroegen waar iederen was. "Daar achter de bosjes" zeiden ze en wezen naar wat bomen. "Oja, die ene Vin Diesel zoekt je" Ik giechelde, en geloofde ze voor geen meter. Ik keek mijn collega aan, we haalden onze schouders op en we gingen toch maar kijken. Met een kriebel in mijn buik, zou hij mij echt zoeken??

Ik voelde me wat stom, dat we door die bosjes gingen... maar... toen hoorde ik toch muziek in de verte..

We liepen het hoekje om, en als een fata morgana kwam er een grote, lichtgevende dansvloer tevoorschijn (voor de kenners van Curacao: dit was Cobana). Het hele schip was er ongeveer... en alsof er een spotlight op hem scheen zag ik hem: William. En hij zag mij....

Hij liep naar me toe en op dat moment begon het nummer van Elvis Crespo: Suavemente . William (half mexicaans) liep met losse heupen recht op mij af. Ik dacht dat ik gek werd!!!!!!! Woeeeeeehhhh ik begon te koken!!! :oo :oo :oo

Hij pakte mijn hand... ik wilde dichterbij hem komen en

BAM

Daar lag ik.... |( |( |( Heel niet charmant gleed ik uit en ging vol op m'n bek... half in een plas met bier...

(het is uiteindelijk nog goed gekomen en we hebben heel veel gedanst, en een prachtige nacht gehad in het Marriot :D waar ik mijn ondergoed ben kwijtgeraakt toen we gingen skinny dippen in het bubbelbad := )

En nu ben ik heel braaf en getrouwd :') (en zou het niet anders willen hoor haha)
Laatst bijgewerkt door Nikita_K op 18-10-16 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Storm

Berichten: 20877
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:13

Whahahaja Natasja, dat zie ik echt helemaal voor me _O-

Jolien87

Berichten: 17518
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:16

Ohja, ook een leuke: samen in bad willen. Dat past dus gewoon écht niet en resulteert in 4 benen die aan alle kanten van het bad uitsteken. :')

Storm

Berichten: 20877
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:16

Femm, geweldig! Maar getrouwd met William?

MyWishMax

Berichten: 25510
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:17

Gianti schreef:
Ooh nog 1, probeer nooit spontaan in zijn armen te springen... zou in films 'dont try this At home' bij moeten staan


Precies! Ik ben voor veel romantische filmmomentjes te lomp, onhandig of mijn lijf werkt niet mee. :') Als het al lukt om in zijn armen te springen, dan schreeuw ik het uit van de pijn of ik spring te vroeg _O-

Sexy uitkleden 's avonds? :n Ik lag op de grond... Mét kleding.

Honden zijn helemaal geen succes bij romantische momenten.

Jolien87 schreef:
Ohja, ook een leuke: samen in bad willen. Dat past dus gewoon écht niet en resulteert in 4 benen die aan alle kanten van het bad uitsteken. :')


Groter bad nemen! Wij hebben een bad waar je in verzuipt als je alleen bent, dus verplicht samen moet. O:)

Nikita_K
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:18

Storm schreef:
Femm, geweldig! Maar getrouwd met William?


Haha neeee ik heb hem daarna nooit meer gezien of gesproken. Was niet echt mijn type ook, veel te macho! :+ Nouja toen vond ik dat wel leuk. Hij heeft ooit nog eens contact met me opgenomen via Facebook maar toen had ik een heel bezitterig vriendje (ook niet mijn huidige man) die dat niet zo leuk vond... :')

Nikita_K
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:19

MyWishMax schreef:
Honden zijn helemaal geen succes bij romantische momenten.


Dit... maar dan met katten. Die zich ermee willen bemoeien... -O-

F_Orumster

Berichten: 15341
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:19

Gianti schreef:
Ooh weet nu al dat dit hilarisch topic wordt :')

Samen douchen vind ik vies tegenvallen... is wel fijn, tot je je vriend wil aankijken ofzo, en begint te sputteren en spartelen van al dat water in je ogen en mond

En er staat er altijd 1 te bibberen -O-

Nikita_K
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:20

F_Orumster schreef:
Gianti schreef:
Ooh weet nu al dat dit hilarisch topic wordt :')

Samen douchen vind ik vies tegenvallen... is wel fijn, tot je je vriend wil aankijken ofzo, en begint te sputteren en spartelen van al dat water in je ogen en mond

En er staat er altijd 1 te bibberen -O-


Haha ja idd!! En dan uiteindelijk kibbelen wie er nu weer onder de straal mag :P ennuh... bepaalde handelingen uitvoeren op de knieën is gewoon zelfmoord plegen! :=

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:20

F_Orumster schreef:
Gianti schreef:
Ooh weet nu al dat dit hilarisch topic wordt :')

Samen douchen vind ik vies tegenvallen... is wel fijn, tot je je vriend wil aankijken ofzo, en begint te sputteren en spartelen van al dat water in je ogen en mond

En er staat er altijd 1 te bibberen -O-


Regendouche :j

eenitraM
Berichten: 10950
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:21

De bekende kopstoot in bed. 2 keer binnen 3 minuten. :')

Romantisch zoenen onder de kerk na een avondje stappen, totdat je de drankhik krijgt. Zo vaak gehad. Ai. :+

Klaar voor een bedsessie, panty uittrekken maar door de hitsigheid gaat het met een beetje grof geweld. Krrrrreggght. Ladder in de panty en een vent die schrikt van het, voor hem onbekende, geluid :=

Hoe doen ze dat in films altijd?
Laatst bijgewerkt door eenitraM op 18-10-16 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Mirashiba

Berichten: 416
Geregistreerd: 26-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-16 20:21

Jeetje Femm_k! Daar zijn er meerdere jaloers op! <<)

Oh en als ze dan uitglijden in films, gaat dat heel smooth en vangen die mannen je altijd nét een centimeter boven de grond op en doen net alsof het een dansmove was.. Jep, kijk duidelijk teveel films _O-

Maar dat was vast niet hoe jouw val ging, anders was het écht een filmmoment! <3