Weirdos gezocht!!

Moderators: Dani, Polly, ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MusicIsLife

Weirdos gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-16 00:27

Hallo bokkers!!

Jullie vragen je vast af wat de bedoeling is van dit topic...

Nou... Ik word namelijk vaak een beetje als "apart" beschouwd. Opzich niet erg en kan ook met iedereen altijd door een deur. Maar... Echte vriendschappen... Ken ik helaas niet...

Ik heb wel echt een geweldige leuke vriendschap gehad, dat was echt een zelfde type als mij, maar helaas kwam diegene zo diep in de put, dat al het sociale contact verbroken werd etc.

Wel heb ik een geweldige relatie, met een meisje dat net zo een rare is als mij :o

Maar dan, een leuke vriendschap, zou toch ook wel superleuk zijn!! Soms vraag ik me af of ik iets verkeerd doe, of dat ik gewoon de juiste personen nog niet heb getroffen... (Tips zijn welkom! :) ) Merk wel dat ik het vaak veel beter kan vinden met alle mensen die niet "standaard" zijn..

Dus! Ben jij een beetje een raar figuur en kan je ook wel wat nieuwe contacten gebruiken? Reageer dan vooral! *\%/*

"What kind of fish is made of only two sodium atoms? 2Na"

"a Hug without U is just toxic. Hg - mercury"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie