Welk ding/cadeau maakt het leven gemakkelijker?

Moderators: Dani, Polly, ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Daantj__

Welk ding/cadeau maakt het leven gemakkelijker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-16 21:42

De titel is een beetje vaag misschien. Ik zal even de achtergrond schetsen: Sinds kort heb ik een leuke vriend. Dit was van beiden kanten niet gepland. Van hem niet omdat hij t/m december extreem druk heeft met zijn werk. Hij levert slaap en veel vrije tijd in. Daarnaast levert het veel stress en druk op.

Ik wil hem graag iets geven. Alleen wat? Ik weet wel wat ik wil dat het cadeau overbrengt qua gedachte. Ik vind het lastig uit te leggen maar zal het proberen. Ik wil met het cadeau graag 'zeggen' sterkte in deze drukke tijd. Een 'schouderklopje/steuntje in de rug' zeg maar. Daarnaast ook dat ik het waardeer dat hij A) zo zijn best doet voor het werk maar B) (en het geen wat ik het meest waardeer) dat hij ondanks de drukte en stress nog zijn best doet om mij te zien. Daarnaast hoop ik dat het cadeautje ook nog iets van ontspanning of gemak geeft in zijn stressvolle en drukke leven zodat de kans kleiner is dat hij zich over de kop werkt.

Maar wat kan ik geven? Ik heb gedacht aan iets wat ontspanning kan brengen zoals een leuk uitje of iets. Maar dat valt allemaal af doordat hij op dit moment gewoonweg te weinig tijd en energie heeft. Dus ik wil hem graag iets geven wat zijn drukke/stressvolle leven iets makkelijker maakt. Maar wat? Hij woont op zichzelf dus ik zat te denken aan een boodschappenpakketje of porties eigen gemaakte maaltijden die hij zo kan opwarmen. Zodat hij nog iets gezonds binnen krijgt. En geen tijd kwijt is aan boodschappen doen en eten te koken. Maar vind het ook wel 'mama achting' overkomen en daarnaast is hij een moeilijker eter. Aan gezien ik zelf dus niks geschikts kan bedenken hoop ik dat jullie mij kunnen helpen. Alle ideeën zijn welkom!

xSCWx

Re: Welk ding/cadeau maakt het leven gemakkelijker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:46

Een mooi horloge of smartwatch?

Da’s godverd*mme ene lieve hond jonge!
De verandering die je zoekt zit altijd in jezelf. 

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:50

Misschien een leuke foto van jullie twee in een mooie lijst ophangen? Dan krijgt hij elke keer als hij die foto ziet wat positieve energie.

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:52

Een professionele massage!!!

Ik heb zelf zo'n periode gehad en oh my God wat wilde ik toen altijd graag een massage...

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:52

Een slipcursus? Kan hij even ontstressen en het is nog handig om zo vlak voor de winter je glibber skills op te frissen

<3Mone-Mesia van 't Witteveen <3
Crisis bestendige vakantie bestemming! Stalland excursie!
http://www.willowranchvalemount.com voor paardvriendelijke trailrides en cabins in de Canadese Rocky Mountains!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:53

Ja dat eigen gemaakte eten vind ik ook wat mama-achtig. Maar ik snap je gedachte.

Een senseo apparaat. Voor als hij hem nog niet heeft.

Een stressbal met een foto van jou. Kan hij ontstressen en aan jou denken.

Een tijdschrift..die hij kan lezen wanneer hij wel even tijd heeft om te ontspannen.

Indd horloge is ook cool. Maar wel duurder. Kan hij kijken wanneer het tijd voor zijn vriendinnetje wordt haha

Nou ja ik zou indd een 'ding' kopen waar je je eisenpakket in kwijt kunt.

#BaasBok

Hanafubuki
Zeg maar Hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:57

Ik vind de vriezer volstoppen met eten juist heel leuk :j

Those who look with clouded eyes see nothing but shadows

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:10

Toen mijn man in Engeland woonde en ik in Nederland, vlak voordat ik ook zou emigreren, heb ik een leren sleutelhanger met L E U K E R D erin gegraveerd gekocht voor Valentijn. Hij was al daarheen verhuisd omdat zijn nieuwe baancontract van start ging, maar ik had meer tijd nodig om mijn eigen bedrijf af te ronden dus ik bleef nog vier maanden in Nederland. Iedere x moet hij er nog om lachen, en omdat hij piloot is is hij vaak van huis. Vind het zelf ook nog steeds leuk kado :) Misschien heb je er wat aan! Trouwens, dat idee van eten maken is wel erg leuk!

http://nl.dawanda.com/shop/madewithpit

HARVEY 09-02-2009
Afgestudeerd hoefbekapper https://www.helpwithhooves.com

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:14

Jans schreef:
Ik vind de vriezer volstoppen met eten juist heel leuk :j

Ik ook en super lief!! Nergens zit zoveel liefde in als eten, bij mannen gaat dat door de maag. En het zal hem ook vast helpen als koken erbij in schiet :j

Beware that, when fighting monsters, you yourself do not become a monster.
        For when you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you

- F. Nietzsche

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:41

De Turtle.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten