Welk kapsel voor lang, steil haar?

Moderators: Dani, Polly, ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

BlondCowgirl

Welk kapsel voor lang, steil haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-16 12:53

Hallo Bokkers!

Ik heb een vraagje. Eigenlijk wil ik al heel lang iets anders met mijn haar doen, maar ik weet niet zo goed wat. Ik heb namelijk heel lang, steil haar en voor mijn gevoel kom ik dan altijd een beetje op hetzelfde kapsel uit. Ik heb nu een schuin geknipte pony en de rest van mijn haar in laagjes.

Als ik op internet zoek naar kapsels voor lang haar zie ik eigenlijk maar een paar opties: geen pony, een schuin geknipte pony of een recht geknipte pony en dan de keuze tussen wel of geen laagjes. Dit heb ik allemaal al eens gehad en ik heb zin in wat nieuws, maar ik wil mijn haar voorlopig wel graag lang houden (ik weet het ik ben lastig :o).

Hebben jullie misschien nog creatieve ideeen voor mij? In welk model hebben jullie je lange haar laten knippen? Brand los! Wie weet doe ik een paar nieuwe ideeen op :D

Just because you are traveling a well marked trail, doesn't mean whoever made it knew where they were going. - Cowboy's Wisdom

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:54

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten