Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Abricoosje schreef:Wij hebben vorige week nog ik aparthotels gelapen in serris. Waren ruimen appartement/kamers. Geen luxe, maar wel schoon en netjes. Vlak naast een shoppingcenter waar je heerlijk kon ontbijten en dineren. Of koken in je kamer natuurlijk. We moesten 20/30min wandelen tot disney. Er was ook een bus en eventueel de trein voor 1 station vlakbij. En we waren ongeveer €140 euro kwijt voor 2 nachten / 2 personen incl 2 dagen parking.
Hopelijk heb je er wat aan!
DNIEZE schreef:Abricoosje schreef:Wij hebben vorige week nog ik aparthotels gelapen in serris. Waren ruimen appartement/kamers. Geen luxe, maar wel schoon en netjes. Vlak naast een shoppingcenter waar je heerlijk kon ontbijten en dineren. Of koken in je kamer natuurlijk. We moesten 20/30min wandelen tot disney. Er was ook een bus en eventueel de trein voor 1 station vlakbij. En we waren ongeveer €140 euro kwijt voor 2 nachten / 2 personen incl 2 dagen parking.
Dankjewel voor je ervaring te delen.
140 per persoon of voor 2 personen?
Waren jullie er zelf met de auto heen gegaan?
Wij zitten er aan de te denken om de trein te pakken, de talies dan ben je er binnen enkele uurtjes
DNIEZE schreef:Abricoosje schreef:Wij hebben vorige week nog ik aparthotels gelapen in serris. Waren ruimen appartement/kamers. Geen luxe, maar wel schoon en netjes. Vlak naast een shoppingcenter waar je heerlijk kon ontbijten en dineren. Of koken in je kamer natuurlijk. We moesten 20/30min wandelen tot disney. Er was ook een bus en eventueel de trein voor 1 station vlakbij. En we waren ongeveer €140 euro kwijt voor 2 nachten / 2 personen incl 2 dagen parking.
Wij zitten er aan de te denken om de trein te pakken, de talies dan ben je er binnen enkele uurtjes