Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spetterrr schreef:Dus vanaf de primark is de binnen stad niet heel erg ver lopen ? Ik zet inderdaad men auto bij de pakeer garage die er bij zit . Alleen zegt iedereen dat de binnen stad niet zo dicht bij is ? Is het makkelijk te lopen ?
Spetterrr schreef:Dus vanaf de primark is de binnen stad niet heel erg ver lopen ? Ik zet inderdaad men auto bij de pakeer garage die er bij zit . Alleen zegt iedereen dat de binnen stad niet zo dicht bij is ? Is het makkelijk te lopen ?
magic_lover schreef:Persoonlijk zou ik de auto niet onder de primark parkeren als je ook nog de stad verder in wilt.
Voor even snel de primark of andere winkel daar vlakbij in gaan is het prima. Maar het is best wel een hele dure parkeergarage. Weet het tarief niet zo uit mijn hoofd maar je betaald per 15 of 20 min, best een behoorlijk bedrag
Zou dan eerder kiezen om de auto idd op bvb P&R Hoogkerk te parkeren, dat is direct langs de snelweg naar Groningen. En dan met de bus de staf in te gaan. Kun je als ik mij niet vergis ook een kaartje kopen voor een paar Euro waarmee je verder die dag vrij de stad door kan reizen van bus tot bus.
Veel plezier!
assie schreef:Buskaartje is 6 euro voor een retourtje vanaf de P&R en daar mag je 5 (of was het nou 6?) personen op meenemen. Dat is dus goedkoper dan parkeren als je langer dan 2 uur gaat winkelen/koffiedrinken/dropjes proeven/vers gebakken broodjes halen enzo. O en je kunt dus uitstappen óp de grote markt. Dan wandel je het stukje naar de Primark gewoon andersom (Als je al ooit bij de Primark uitkomt, omdat je tussendoor steeds allerlei leuke winkeltjes tegenkomen enzo)