Hartstikke leuk, uurtje rijden, maar super om eens gezien te hebben en voelt goed dat het goed terecht komt.
Afijn, op de terugweg zijn we in Leusden naar tuincentrum Eurofleur gereden om de kerstafdeling te bewonderen.
Aldaar verliefd geworden op een verlichtingssnoer met blaadjes, sterren en meer fröbelwerk eraan.
Omdat ik deze graag over de kast wilde hangen en één zo'n snoer dan tekort is hebben we er 2 meegenomen.
Vanavond weer thuis de snoeren uitgepakt, om eens te bekijken hoe dat eruit zou komen te zien. Batterijen erin, snoer ontwarren. Ja hoor deed het prima. Echter toen we ze naast elkaar op de kast wilden hangen besefte ik ineens dat er iets mis was

Doosjes erbij gepakt om te kijken hoe ik toch zo dom had kunnen zijn, maar de doosjes blijken vrijwel identiek te zijn. Nergens staat een aanduiding van wit of warm licht. De streepjescodes en artikelnummers blijken wél verschillend te zijn. Ik kan alleen niet meer herleiden welk snoer in welk doosje gezeten heeft.
Bij naderen inspectie zit het verschil niet alleen in de kleur licht. Het ene snoer blijkt parelmoerachtige blaadjes en sterren te hebben, terwijl het andere snoer echt zilveren blaadjes en sterren heeft. Alleen is dat dus totaal niet opgevallen, zo naast elkaar in de verpakking en zeker in het halfdonker daar hebben we dit gewoon niet gezien. We hebben ze ook van 1 rijtje afgehaald dus geen reden gehad om te denken dat er meerdere varianten zouden zijn.
Maar nu? Een mogelijke oplossing is morgen Eurofleur bellen, vragen of zij kunnen nagaan welk snoer bij welk artikelnummer hoort. Of ze wellicht nog een snoer met koud licht op voorraad hebben en dan maar weer die kant op rijden om het om te ruilen.
Alleen sta ik niet echt te springen om weer helemaal op en neer te rijden

Daarom bedacht ik me net dat het snoer misschien ook wel via internet te koop zou kunnen zijn. Als ik het dan ergens zou kunnen bestellen en het zou allemaal niet te duur worden (misschien nog wat te combineren en dan gratis verzenden ofzo) dan zou dat ook een optie zijn. Het warm licht snoer hang ik dan wel compleet ergens anders op.
Alleen ik kan hem zelf echt NERGENS vinden op internet helaas. Dus ik dacht ik ga Bokt om hulp vragen, misschien kunnen jullie het wel vinden

Het gaat om snoeren van het merk Edelman BV onderdeel LucaLighting.
De artikelnummers zijn: 371326 en 371322 ik weet dus helaas niet welke kleur welk nr heeft.
Het snoer is 1,8 meter lang.
Foto

Oh ja, mochten jullie nog andere geniale oplossingen hebben, dan hoor ik het ook graag, voel me best wel beetje dom nu