Ik zit enorm in dubio. Volgend jaar wil ik weer een nieuwe opleiding gaan starten. Nu ben ik altijd al met dieren bezig en heb ik ook de opleiding dierverzorging gedaan (niveau 2). Ik heb mij hier helaas gigantisch verveeld omdat het veel te makkelijk was.
Helaas vond de school het allemaal wel prima en mocht ik niet omhoog qua niveau... Erg jammer want ik had als doel een niveau 4 opleiding te halen.
Nu ben ik ook heel erg geïntreseerd in reptielen, amfibieën, insecten ed. eigenlijk alles wat niet standaard is
als er een voltijd reprielenopleiding was geweest dan was mijn keuze snel gemaakt
Maar dan... Eigenlijk kan ik me geen leven zonder de dieren voorstellen, maar ga ik er dan mijn werk van maken? Of toch maar een geheel andere kant op en later de dieren als hobby erbij houden?
Ik heb een vmbo-k diploma en een niveau 2 dierverzorging diploma. Ik wil eigenlijk zo graag de dieren verder in en dan het liefst een beetje de reptielenkant... Iemand ideën voor een opleiding? Ik heb me al helemaal suf gezocht
Ik ben op zoek naar een niveau 4 opleiding. Als het toch niet gaat lukken om een leuke dierenopleiding te vinden, zit ik eraan te denken iets te gaan doen richting de voertuigtechniek...
Maarja... Ik heb ook geen idee wat ik zou willen worden, dus dat maakt het zo lastig!
Wellicht hebben mensen hier tips en ideën! Mocht je een leuk idee hebben wat met beide vakken niks te maken heeft, meld het ook vooral!

bedankt voor de tip! Ik ga er eens naar googlen!:D