ICT-er zoekt paardenmeisje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rennie89
Berichten: 37252
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 00:31

Jammer dat het in die regio is :( als het eens hier in de buurt word georganiseerd en er toevallig iets exotisch tussen zit ben ik je vrouw :D :))

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 02:27

Maureen95 schreef:
Aahw balen :( Als iemand nog opzoek ik naar een leuke icter? Ik weet wel iemand :D

In Friesland zeg je? <<)

Wat een leuk idee zeg TS, lief ook dat je dit voor je collega's doet! :D

Iris82

Berichten: 39851
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: ICT-er zoekt paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 07:43

Of in Brabant?? <<)

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16240
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: ICT-er zoekt paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 08:28

Ja! In friesland :D

Paisano

Berichten: 12586
Geregistreerd: 28-07-08

Re: ICT-er zoekt paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 10:32

Wat een leuk initiatief zeg! :D

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:40

Paisano schreef:
Wat een leuk initiatief zeg! :D


Jij komt hier ook even goede ervaringen delen zeker :+

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:43

Flessuh schreef:
Paisano schreef:
Wat een leuk initiatief zeg! :D


Jij komt hier ook even goede ervaringen delen zeker :+

_/-\o_ :')

Charlottemv
Berichten: 905
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:51

Wat een leuk initiatief! Helaas niet echt in de regio en ik zou toch ook echt eerder voor de militair gaan! Lijkt me heerlijk als iemand niet zo veel thuis is, hoef ik me tenminste ook niet schuldig te voelen dat ik er niet vaak ben.

Willeke_

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-09-06

Re: ICT-er zoekt paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-16 20:54

Dames, er is geen keuze meer voor militairen. Ik heb alleen icters in de aanbieding.

Ik heb wat pbtjes ontvangen en reageer er op deze manier even centraal op: aanmelden als vrijgezellige kan nog steeds. Je komt op de reservelijst. Stuur me dan wel even een pbtje met je naam, leeftijd en woonplaats!

Julia
Berichten: 24744
Geregistreerd: 22-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:59

Haha, dat beeld van dat militairen zo leuk zijn omdat ze afgetraind zijn enzo. :') Zou er echt geen relatie mee willen. Van te dichtbij de ellende meegemaakt. Daarbij zou het 9 van de 10 militairen het sieren om net zo trouw te zijn aan hun vrouw tijdens uitzending als dat militairen onderling trouw aan elkaar zijn. Misschien verschilt dat ook wel weer per functie, hier alleen ervaring met mariniers. :+

Wel echt een ontzettend leuk initiatief en de reacties zijn ook erg leuk! Ben super benieuwd wat ervan komt! Ik heb al een hele leuke leraar, dus ik ben voorzien. :D

Willeke_

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-16 21:21

Julia schreef:
Haha, dat beeld van dat militairen zo leuk zijn omdat ze afgetraind zijn enzo. :') Zou er echt geen relatie mee willen. Van te dichtbij de ellende meegemaakt. Daarbij zou het 9 van de 10 militairen het sieren om net zo trouw te zijn aan hun vrouw tijdens uitzending als dat militairen onderling trouw aan elkaar zijn. Misschien verschilt dat ook wel weer per functie, hier alleen ervaring met mariniers. :+

Wel echt een ontzettend leuk initiatief en de reacties zijn ook erg leuk! Ben super benieuwd wat ervan komt! Ik heb al een hele leuke leraar, dus ik ben voorzien. :D


Oh ik ben het zó met je eens. Ik ken de verhalen van heel dichtbij. Brrrr...
Daarbij, uit mijn onderzoek blijkt ook dat ze zeer zeker niet afgetraind zijn. Daarintegen zitten ze vaak aan het bier op het werk. Nee, die fase is echt passé voor mij.

Leraren zijn wel super leuk!

Misschien zijn er meer dames met een aantal vrijgezelle vrienden in een vriendengroep of vrijgezelle collegas? Ik zou zeggen: organiseer ook een avond. Het is sowieso gezellig en er is animo zat blijkt :D :D

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Re: ICT-er zoekt paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 21:23

Tja, woon te ver weg dus helaas :+

XiiaaooNaa

Berichten: 2866
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 21:23

Wat een leuk topic! Het idee is ook mega leuk!
Ik heb mijn ICT'er al maar wens jullie heel veel plezier op de date! <<)

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 08:23

Julia schreef:
Haha, dat beeld van dat militairen zo leuk zijn omdat ze afgetraind zijn enzo. :') Zou er echt geen relatie mee willen. Van te dichtbij de ellende meegemaakt. Daarbij zou het 9 van de 10 militairen het sieren om net zo trouw te zijn aan hun vrouw tijdens uitzending als dat militairen onderling trouw aan elkaar zijn. Misschien verschilt dat ook wel weer per functie, hier alleen ervaring met mariniers. :+

Wel echt een ontzettend leuk initiatief en de reacties zijn ook erg leuk! Ben super benieuwd wat ervan komt! Ik heb al een hele leuke leraar, dus ik ben voorzien. :D


Oeh het is volledig offtopic maar nu kan ik het toch niet laten om te reageren...
Mijn beeld van de militair voor ik aan Willeke haar eerste date avond mee deed: lompe horken die roken, drinken, veel vloeken en ontrouw zijn. Totaal niet mijn type. Oké ze zien er goed uit in uniform maar uiterlijk is uiteraard niet alles... Waarom ik dan toch mee deed? Het vond twee straten verderop plaats, nieuwe contacten opdoen is altijd leuk en ik zoek graag uit of mijn vooroordelen kloppen. Ik denk dat ik het minst van iedereen het idee had daar een relatie uit te slepen.
Resultaat1: mijn beeld van de militair is compleet omgeslagen. De mannen die ik ken zijn allemaal lieve zachtaardige en super zorgzame mannen. Hier alleen verhalen van ontrouwe vrouwen. Deze mannen zien juist de waarde van het thuisfront en het belang van een partner die 100% achter ze staat. Als ik de relaties tussen militairen en hun partners Bekijk zijn ze over het algemeen veel sterker als de gemiddelde standaard relatie.

Resultaat2: ik ben ondertussen (bijna) vier jaar samen met mijn militair, en twee geweldige kinderen rijker! Het succes verhaal van deel1 dus, dus ik kan iedereen aanraden om mee te doen!

Super leuk dat je weer zoiets organiseert Willeke! Mijn tip is om het net als de eerste x niet te groots te maken. Ik denk dat dat juist de kracht was van die avond en de sfeer die er was. (Hoewel de vonk tussen ons de dag ervoor al over geslagen was tijdens de voorbereidingen, en ik vraag me af of dat gebeurt was als ik enkel op het etentje geweest was, maar dat heeft meer met mijn karakter als het etentje te maken)

Julia
Berichten: 24744
Geregistreerd: 22-02-06

Re: ICT-er zoekt paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 08:32

Super toch Jojootje! Fijn dat het ook de andere kant op kan, meen ik echt. Heel leuk dat je je man op die manier hebt ontmoet! :)
Het verschilt ook wel per man en wat diens normen en waarden zijn. Eén op één was de militair waar ik het over heb ook echt een hele lieve man, maar helaas in groepsverband en op uitzendingen heel anders.

Anyway, was niet mijn bedoeling alle militairen over één kam te scheren. Excuses als dat wel zo overkwam. :)

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Re: ICT-er zoekt paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 08:41

Ik denk dat het ook wel heel erg per onderdeel verschilt hoor. Ik weet dat R op bepaalde plekken echt niet zou willen werken omdat de mentaliteit zo anders is dan wat hij gewend is... En uiteraard heb je overal rotte appels.

Ik denk alleen wel dat op de een of andere manier als een militair iets fout doet het snel gebeurt dat het als algemeen beeld geschetst wordt, ook omdat bepaalde dingen misschien eens in het nieuws komen.
Over al die zakenmannen die op hun zaken reisjes de bloemetjes buiten zetten hoor je niemand. (Om ook maar even te generaliseren) maar het blijkt dat militairen net zo vaak of zelfs minder vreemd gaan dan de gemiddelde man...

Pradaatje

Berichten: 8511
Geregistreerd: 02-10-06
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: ICT-er zoekt paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 10:16

Wat een super leuk topic!!

YellowGray
Berichten: 1049
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: ICT-er zoekt paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 10:18

Ik wil wel hoor! Ik ben overigens ICT'er EN paardenmeisje, is dat ook goed? :D

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 10:47

YellowGray schreef:
Ik wil wel hoor! Ik ben overigens ICT'er EN paardenmeisje, is dat ook goed? :D


Kun je in ieder geval op niveau communiceren, of als tolk fungeren tussen beide groepen :+

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: ICT-er zoekt paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 10:59

Wat een grappig topic! Ik ga volgen! Ik ben overigens ook benieuwd of ze een beetje knap zijn. Mijn beeld van een ICT-er is namelijk denk ik een beetje vertekend :')

goriginal

Berichten: 233
Geregistreerd: 30-08-14
Woonplaats: Borger

Re: ICT-er zoekt paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 11:06

Hier een ICT vriend én tegelijkertijd bodybuilder, dus alles is mogelijk <<) :+

ikkuhh90
Berichten: 160
Geregistreerd: 01-06-10

Re: ICT-er zoekt paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 11:25

Leuk initiatief, het is dat ik ver weg woon, anders had ik het misschien overwogen.

Willeke_

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-09-06

Re: ICT-er zoekt paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-16 12:10

Als het goed is, heeft iedereen nu een berichtje ontvangen die zich heeft aangemeld.

Mocht het niet zo zijn, stuur me dan even een pbtje. Sorry m'n inbox is echt overspoeld haha!

De stand tot nu toe: 10 dames hebben zich aangemeld (met naam, woonplaats en leeftijd)

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 12:15

sureido schreef:
Wat een grappig topic! Ik ga volgen! Ik ben overigens ook benieuwd of ze een beetje knap zijn. Mijn beeld van een ICT-er is namelijk denk ik een beetje vertekend :')



Haha ik lach hier wel om, maar dat heb ik dus ook. Super stom, slaat natuurlijk echt nergens op 8)7

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 12:56

droversrun schreef:
sureido schreef:
Wat een grappig topic! Ik ga volgen! Ik ben overigens ook benieuwd of ze een beetje knap zijn. Mijn beeld van een ICT-er is namelijk denk ik een beetje vertekend :')



Haha ik lach hier wel om, maar dat heb ik dus ook. Super stom, slaat natuurlijk echt nergens op 8)7


Haha ja daarom! Eigenlijk mag je zo niet denken maar ik zie nerds voor me. Zoals in die films altijd B-)