Ik heb een beetje een first world problem. 25 oktober ga ik naar de kapper. Mijn idee was om als verrassing voor de kapster dan mijn haar te doneren. Mijn kapster zet zich ontzettend in voor Stichting Haarwensen en ik weet zeker dat ik haar (en Stichting Haarwensen natuurlijk ook) een heel groot plezier doe om mijn haar te doneren. (mede omdat ze altijd vraagt wanneer ik mijn haar ga doneren

Hierbij komt ook dat mijn haar echt lang wordt (zie: tot mijn bilspleet) en ik er zo langzamerhand wel klaar mee ben.
Maar goed, nu komt het dus. Mijn haar krult heel erg, en als ik het doneer moet er 30 cm af. Het komt dan nog tot iets over mijn schouders, maar ik ben zo bang dat het heel erg opkrult en het dus erg lelijk staat.
Hierbij 2 foto's van mijn haar. De eerste is van mei 2016, de tweede is van mei 2015 (ondertussen is het nog een stukje langer):

Bij mij groeit het gelukkig weer relatief snel aan, bij de kinderen voor wie de pruiken gemaakt worden niet. Hierbij word ik ook een beetje gek van het lange haar, maar om nu bijvoorbeeld 15 cm af te knippen, vind ik ook zonde, want daar kan je niks mee. Maar ik ben dan ook weer bang dat het misschien lelijk is als ik 30 cm afknip

Wat zouden jullie doen?