Mijn lieve vriendin van rond de 30 jaar, wist een paar weken geleden nog van niks.
... Echter, gister werd ze wakker zonder linkerborst. Ze heeft het er erg zwaar mee, maar is nu buiten gevaar. Vanaf nu kan ze gaan herstellen zonder deze vreselijke ziekte in haar lichaam. Wat ik zo vreselijk knap van haar (en haar partner) vind, is dat zij elke dag positief probeert te zijn
Ze is geen 1 keer met de pakken neer gaan zitten en heeft steeds gezegd: 'ik laat me niet uit het veld slaan!' Ze is dankbaar voor alle mooie dingen in het leven.
Ik en wat familieleden hebben al kaarten gestuurd, en ze vertelde me dat het haar zoveel steun geeft!
De kaarten staan thuis op een kast,met wat bloemen en mooie spreuken waar ze veel positiviteit uit haalt.
Nu zou ik het zo leuk vinden als er wat bokkers zijn die ook een kaart willen sturen, zodat ze voelt dat iedereen haar positieve kracht toezend.
Wil je meedoen?
Dan heb ik hier onder wat tips:
- Ze houd van kleding ontwerpen, tekent zelf prachtige jurken. Mode en sieraden hebben haar interesse
- Ze houd van bloemen en 'mooie dingen'
- ze is ook spiritueel aangelegd (positief denken/karma/spreuken/edelstenen)
- ze is van Indonesische komaf
Het hoeven geen honderden kaarten te worden, gewoon een paar positieve berichten om haar het laatste stukje een hart onder de riem te steken, en volgend jaar een gezond jaar tegemoet te gaan!
Haar naam en adres zal ik geven in een pb

Alvast bedankt!

)