Eén verrassingskerstpakket bestellen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Eén verrassingskerstpakket bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 23:11

Ja beetje vaag :P Maar ik was altijd gek op het uitpakken van het kerstpakket, maar waarschijnlijk krijgen wij dit jaar geen kerstpakket meer.

Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om ergens 1 kerstpakket te bestellen, in de klassieke vorm dus met allerlei levensmiddelen enzo, zonder de inhoud te weten.

Dan overweeg ik namelijk om mezelf een kerstpakket te kopen dit jaar, omdat ik zoveel lol beleef aan het uitpakken ervan :+

Ik heb al gegoogled, maar kon het zo snel nog niet vinden. Logischerwijs zijn alle bedrijven die ik tegen kom gericht op aantallen en op bekende pakketinhoud. Maar wie weet heeft iemand een goed idee? :)

Muga

Berichten: 2068
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Eén verrassingskerstpakket bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:13

Dat lijkt mij nou ook geweldig! Ik lees even mee!!

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:13

leuk idee!
Misschien moet je gewoon een kleinere supermarkt bellen en vragen of ze een kerstpakket samen willen stellen voor het bedrag wat jij wilt.
Als ze vragen wat er in moet, zeg je gewoon dat je het aan hun overlaat!
Dan doe je net of je het cadeau wilt geven aan iemand anders, ondertussen hou je het lekker zelf!

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:14

Knakker schreef:
leuk idee!
Misschien moet je gewoon een kleinere supermarkt bellen en vragen of ze een kerstpakket samen willen stellen voor het bedrag wat jij wilt.
Als ze vragen wat er in moet, zeg je gewoon dat je het aan hun overlaat!
Dan doe je net of je het cadeau wilt geven aan iemand anders, ondertussen hou je het lekker zelf!

Of als ze een kerstpakket geven aan het personeel vragen of ze een extra pakket mee kan bestellen dat je hem gewoon betaalt.

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:15

ja, ook een goed idee!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:16

Wat is de reden dat je zoveel waarde hecht aan een kerstpakket wat je uiteindelijk zelf gaat betalen? Is het niet veel handiger om een bedrag wat je in je hoofd hebt of waarvan je denkt dat het dat kerstpakket gaat kosten uiteindelijk aan iets te gaan besteden wat je echt zelf wilt? Of gaan het om het verassingsaspect? Wil je verrast worden, dan stort even 100 Euro op mijn eigen rekeningnummer (via PB te verkrijgen) en ik zorg voor een kerstpakket dat zijn weerga niet kent. Of het uiteindelijk dat gaat zijn wat je ECHT wilt hebben is een tweede....want dat is puur persoonlijk.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Eén verrassingskerstpakket bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 23:23

@ Cassidy, iets kopen wat ik graag wil hebben is uiteraard veel praktischer, maar bezorgt mij niet dat leuke gevoel van de spanning van het uitpakken van een kerstpakket! 100 euro is wel een beetje duur kerstpakket :P

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:35

Wat is de reden dat je denkt dat een beetje leuk kerstpakket minder is dan dat bedrag wat ik heb opgenoemd?
Zou je blij zijn met een kerstpakket in de vorm van een bioscoopbon van 25 Euro?

Wil je dat hebben, dan stort even 25 Euro op mijn rekening. Zorg ik voor die bon.

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:37

Ze zegt toch dat ze een klassiek kerstpakket zo leuk vindt, met alleen maar levensmiddelen enzo? :=
Ik vind dat ook altijd heel leuk.. ik mocht er ooit eentje hebben van mijn zus die in de horeca werkt was hartstikke leuk want de helft kende ik niet ( zo goed )

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Eén verrassingskerstpakket bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:41

Ik heb helaas de ervaring gemaakt dat een kerstpakket met alleen maar levensmiddelen e.d. ook niet altijd even goed aanslaat. Ik ben jaren daarna nog spullen in mijn keukenkastjes tegengekomen die uit een kerstpakket kwamen en linea recta de kliko inkonden. Sterker nog, ik heb nog steeds dingen (kaneelsuiker bijv. ) die wel over datum zijn maar echt niet verpieteren die ik nog steeds gebruik.

Bienotje

Berichten: 10869
Geregistreerd: 09-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:43

Hoi Alwiene,

Als het je gaat om het verrassingeffect. Dan valt er inderdaad vast wel iemand te verzinnen die voor 25 euro als vb idd een leuk pakket voor je samenstelt. Hou ik me ook voor aanbevolen als je zoekt hoor :)

Er zijn wel zoals veronica mogelijkheid tot pakketten te bestellen met gereudceerd traief. Maar die inhoud staat van te voren wel vast dan. Maar is vergeleken wat je krijgt minder dat je betaalt. Maar de vraag is wel of je dat dan allemaal wilt en moeite waard vind.

Maar nogmaals, als je het leuk vind om iemand anders voor wat voor bedrag dan ook voor je te laten verzinnen. Hou ik me ook aanbevolen hoor :)

Klokjes

Berichten: 323
Geregistreerd: 19-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:43

Misschien kun je op fb of marktplaats een oproepje zetten, er zijn zat mensen die echt de balen hebben van hun kerstpakket en dus idd liever een zelf te besteden bedrag zouden hebben. Ik denk dat je voor een beetje kerstpakket wel al snel op de 60 euro zit.

Mona2008
Berichten: 300
Geregistreerd: 14-07-10
Woonplaats: Hof van Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:46


s1993

Berichten: 2121
Geregistreerd: 07-10-09
Woonplaats: Leusden

Re: Eén verrassingskerstpakket bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 00:12

Ik snap je gevoel! Ik ben ook gek op kerstpakketten! Gewoon het uitpakken en wat erin zou zitten enzo, geweldig! <3
Dat vond ik altijd echt geweldig toen ik nog bij de AH werkte, en daarvoor toen ik nog kleiner was gingen we altijd met zn allen het kerstpakket van mijn vader uitpakken en dan mocht ik vaak één ding dat erin zat kiezen en mijn broer ook :)
Misschien kan je ook via bijvoorbeeld bokt met iemand afspreken dat je voor elkaar een kerstpakket maakt?

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 17:50

ik was vandaag bij een groot tuincentrum, daar kon je ook zelf je pakket samenstellen.
Je geeft 50 EURO mee aan de buurvrouw en vraag haar voor jou een pakket te maken, klaar!

kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Re: Eén verrassingskerstpakket bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 17:56

De kerstpakketten van bijvoorbeeld AH of C1000 worden in het heel groot ingekocht door het hoofdkantoor, daardoor heeft het weinig zin om te vragen of ze er 1 extra kunnen bestellen, want dat kan een winkelmedewerker niet. Wat je zelf wel zou kunnen doen is naar de Sligro of Makro gaan en daar 1 kerstpakket aanschaffen. Er zijn er genoeg vanaf ongeveer 25 euro tot richting de 100 euro.

Eef_Bam

Berichten: 4102
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 17:56

Kunnen we niet met bokt voor elkaar kerstpakketten maken voor een X bedrag :D ?

Dat mensen kunnen aangeven wat ze echt wel of niet eten en dan naast eten wat leuke kleinigheidjes.

Yucca

Berichten: 4907
Geregistreerd: 06-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:01

Onder ZZP-ers wordt dat ook gedaan onderling: kerstpakketten voor elkaar samenstellen. Super leuk.

Dit jaar stel ik voor mijn opdrachtgevers (vaak eigen baas, die dus alleen kerstpakketten weggeven aan evt. personeel) ook een kerstpakket samen met spulletjes die ik zelf heb uitgezocht: droge worst van Brand en Levie (de varkens scharrelen hier om de hoek), tony chocolony reep, boekje met de mooiste boswandelingen in NL, een flesje zelfgemaakt limoncello van een vriendin..... en voor de rest moet ik nog even denken. Iemand nog ideeën? Ze zijn eigenlijk allemaal voor mannen :+ .

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Eén verrassingskerstpakket bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:07

Mocht je een beetje van de make-up en beauty zijn, er zijn wel pakketten die ze elke maand samenstellen, die kan je ook voor 1x bestellen. Het is dan niet een heel pakket, maar een doosje met een stuk of 5 producten, die je van tevoren niet te weten krijgt.

Er zijn meerdere soorten, maar dit is een voorbeeld mocht je het leuk lijken; www.beautybox.nl

Yv_
Berichten: 19118
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Eén verrassingskerstpakket bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:12

Dat zou bij mij echt finaal verkeerd gaan, ik zou echt een pakket vol nagellak bestellen :')

leoenpat

Berichten: 831
Geregistreerd: 13-04-10
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:16

De Macro heeft pakketten , ik dacht ook verrassingspakketten, heb ook wel eens een kerstpakket daarvandaan gehaald, best wel aardig

FriesRoosje

Berichten: 908
Geregistreerd: 22-02-10
Woonplaats: In het mooie Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:19


Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:22


janouk
Blogger

Berichten: 17876
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:29


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Eén verrassingskerstpakket bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-14 18:36

Wat leuk al die reacties! Grappig om te zien dat ik niet de enige ben die het uitpakken van een kerstpakket magisch vindt haha.

Die laatstgenoemde winkel kan ik helaas geen verrassingspakket vinden, of kijk ik er overheen?

Iemand vragen om dit voor mij te doen is nog wel een idee inderdaad. Hoewel ik het ook wel een leuk idee vind om een uitwisseling met een Bokker te houden.

Secret Santa had ik gezien en vind ik ook wel een leuk idee, maar ben toch een beetje bang dat ik dan echt vanalles krijg waar ik niks mee kan. Ook omdat ik bijvoorbeeld helemaal niet van de verzorgingsspulletjes ben enzo :) Zo'n beauty pakket gaat hem dan ook niet worden :P