Op onbekende afstappen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kally
Berichten: 5246
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: Op onbekende afstappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 09:19

Succes...go for it....

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 09:22

Wat een stoer mens ben jij! Ga ervoor meid, heel veel succes :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 09:22

Ik zou ook voor de directe manier gaan, de meeste jongens vinden het alleen maar leuk als een meisje duidelijk is en lef heeft, niet zo verlegen is. Dat je geen facebook hebt is alleen maar een betere reden om nummers uit te wisselen! Dat snapt iedereen sinds MSN voorbij is.. ;)
Plus dat je gelijk weet waar je aan toe bent als hij geen nummers uit wil wisselen. Dan heeft hij gewoon op geen enkele manier interesse in jou, omdat nummers uitwisselen de enige manier is om in contact te komen/ blijven met elkaar (op elkaar op school aanspreken na dan..).

Heel veel succes TS, ik volg dit topic mee voor het vervolg! :D

Jennifuur

Berichten: 3162
Geregistreerd: 13-08-08

Re: Op onbekende afstappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 09:47

Spannend, succes TS! Vind het stoer van je!

Juliette61
Berichten: 1474
Geregistreerd: 29-06-13

Re: Op onbekende afstappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-16 09:54

Als hij het maar niet waagt om ziek te zijn ~~}>

DieL_Zor

Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 10:08

xMaxxiee schreef:
In het ergste geval kun je altijd nog zeggen dat je meedoet aan een weddenschap. Of het bevordelijk is betwijfel ik :')

Ik kan je vertellen dat het beter werkt dan verwacht :') Ben nog weleens in een kroeg met vriendinnen de uitdaging aangegaan om elkaar een opdracht te geven die die avond uitgevoerd moest worden. Gewoon simpele dingen als 'vraag aan 5 verschillende mensen wat hun favoriete kleur is' of 'Ga met 5 mensen van verschillende nationaliteiten op de foto'. Lekker buiten je comfortzone, het levert leuke gesprekken op en heb een fantastische avond met een jongen gehad Nav mijn opdracht O:)

Anyway; ts bovenstaand idee lijkt me op school niet zo'n goed idee, maar wil je wel veel succes wensen :D En als je eenmaal het lef hebt gehad om op m af te stappen zal het vast meevallen...duim voor je :)

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:45

DieL_Zor schreef:
xMaxxiee schreef:
In het ergste geval kun je altijd nog zeggen dat je meedoet aan een weddenschap. Of het bevordelijk is betwijfel ik :')

Ik kan je vertellen dat het beter werkt dan verwacht :') Ben nog weleens in een kroeg met vriendinnen de uitdaging aangegaan om elkaar een opdracht te geven die die avond uitgevoerd moest worden. Gewoon simpele dingen als 'vraag aan 5 verschillende mensen wat hun favoriete kleur is' of 'Ga met 5 mensen van verschillende nationaliteiten op de foto'. Lekker buiten je comfortzone, het levert leuke gesprekken op en heb een fantastische avond met een jongen gehad Nav mijn opdracht O:)

Anyway; ts bovenstaand idee lijkt me op school niet zo'n goed idee, maar wil je wel veel succes wensen :D En als je eenmaal het lef hebt gehad om op m af te stappen zal het vast meevallen...duim voor je :)


Haha wat grappig! Het kan dus ook succes hebben! En anders is het een mooie plan b :p

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Op onbekende afstappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 15:08

Vergeet niet: iedereen vind het leuk om complimentjes te krijgen of aandacht of weten dat je hem/haar leuk vindt :D Hoe stoer ze ook reageren, iedereen is gevleid. Heb nog nooit meegemaakt dat iemand niet begon te grijnzen :D Ik zou denk ik gewoon beginnen met langslopen en dan "hoi [naam]" of "hoi hoe is het". Dan heeft hij je in elk geval opgemerkt. Of als je nog verder durft, gewoon een gesprekje over wat hij gaat doen dit weekend ofzo. En voordat het ongemakkelijk wordt, weer doorlopen.

Of je zegt: hé ik krijg mijn Bounty/Twix niet op, wil jij de andere helft? En als hij dan ja zegt : In ruil voor een kusje <<)

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Re: Op onbekende afstappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 15:48

Ooh wauw ! Ik had gewilt dat ik dat stukje lef had haha!
Succes ts! Ik duim voor je.

Doutz16

Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 16:16

antje_vip schreef:
Of je zegt: hé ik krijg mijn Bounty/Twix niet op, wil jij de andere helft? En als hij dan ja zegt : In ruil voor een kusje <<)


Wauw geweldig :j

nanne02

Berichten: 910
Geregistreerd: 13-04-16

Re: Op onbekende afstappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 18:27

Nou TS, wanneer komt het grote nieuws?? Sorry beetje nieuwsgierig :o ( en ongeduldig )
Of kan je ons dat niet vertellen omdat je al een date hebt :P :') sorry, word een beetje ( heel erg ) melig van dit topic _/-\o_

Juliette61
Berichten: 1474
Geregistreerd: 29-06-13

Re: Op onbekende afstappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-16 18:40

Was het maar waar :') Ik heb vandaag mijn eerste roosterwijziging gehad, waardoor ik hem misliep, de hele dag. Maar het goede nieuws, ik denk dat hem morgen wel zie, ook door roosterwijzigingen. Hopelijk ben ik dan minder nerveus dan dat ik vandaag was, want zelfs mijn vriendin vond me chagrijnig. :')

nanne02

Berichten: 910
Geregistreerd: 13-04-16

Re: Op onbekende afstappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 19:14

hahahaha :') _O- := ohhh, dit is echt funny!! Ik ben beniewd!! :D

Juliette61
Berichten: 1474
Geregistreerd: 29-06-13

Re: Op onbekende afstappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-16 19:22

Nou, ik zou het heel graag achter de rug hebben, om eerlijk te zijn! :') Al weet ik heel goed dat ik trots op mezelf zal zijn, ik zie tegen het moment zelf op!

nanne02

Berichten: 910
Geregistreerd: 13-04-16

Re: Op onbekende afstappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 19:37

ja, dat snap ik. Zelf zou ik het never durven. Maar jij wel, daar vertrouw ik op!! :j

Obelix95

Berichten: 638
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 19:44

Wat ontzettend stoer van je dat je dat wilt gaan doen! You go girl! *\o/*

Anoniem

Re: Op onbekende afstappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 19:52

En mocht zijn reactie niet helemaal zijn wat je graag wil, of hij blijkt helemaal niet zo leuk, dan is het super geweest als oefening :D

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 19:57

Ik volg ook, vind je heel dapper! En denk eraan de fout niet bij jezelf te zoeken als hij onbeschoft reageert, dat mag je volgens de wetenschap pas doen na een aantal keer een blauwtje te lopen _O- dan doe je het misschien niet juist hahaha, maar voor nu; je kans nemen en wie weet wat komt ervan!

Juliette61
Berichten: 1474
Geregistreerd: 29-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-16 20:01

Hopelijk heeft hij zijn oortjes niet in als hij alleen is, daar dacht ik ineens aan :')
Ik ben vrij zeker dat ik hier te veel over nadenk, maar goed :D

snuffie123
Berichten: 1285
Geregistreerd: 10-06-15

Re: Op onbekende afstappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 20:13

Ohh ik volg even mee. Ik wil dit lef ook hebben! Echt super knap dat je dit doet. Ik weet dat ze dit meestal juist heel erg leuk vinden/ waarderen.

Een vriend werkt in een winkel en pas had een meisje hem haar telefoonnummer gegeven met erbij dat ze het leuk zou vinden om eens af te spreken. Helaas voor haar heeft hij al een vriendin, maar hij zei wel tegen mij dat hij het echt super stoer vond van haar.

Maargoed, ook al weet ik dat de meeste het dus wel kunnen waarderen, blijft het voor mij toch wel heel eng. (En ik ben een beetje ouderwets misschien en wil liever door hem worden aangesproken :o )

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:39

snuffie123 schreef:
Ohh ik volg even mee. Ik wil dit lef ook hebben! Echt super knap dat je dit doet. Ik weet dat ze dit meestal juist heel erg leuk vinden/ waarderen.

Een vriend werkt in een winkel en pas had een meisje hem haar telefoonnummer gegeven met erbij dat ze het leuk zou vinden om eens af te spreken. Helaas voor haar heeft hij al een vriendin, maar hij zei wel tegen mij dat hij het echt super stoer vond van haar.

Maargoed, ook al weet ik dat de meeste het dus wel kunnen waarderen, blijft het voor mij toch wel heel eng. (En ik ben een beetje ouderwets misschien en wil liever door hem worden aangesproken :o )


Waar woont die vriend van jou? :D

Gucci_
Berichten: 2475
Geregistreerd: 02-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:40

Ik zocht soms gewoon vrienden via vrienden op Facebook. Hoef je niet aan te spreken in het echt en nooit geen rare reacties gehad.

Narya

Berichten: 5229
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:44

Gucci_ schreef:
Ik zocht soms gewoon vrienden via vrienden op Facebook. Hoef je niet aan te spreken in het echt en nooit geen rare reacties gehad.


Jaaa, tijd om op FB te gaan dus }>

Anoniem

Re: Op onbekende afstappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 23:11

Wat is't ergste dat er kan gebeuren?dat hij je afwijst? Dan weet jij dat het geen leuke jongen is, en dus ook geen geschikte vriend..
En dan mag je ook supertrots op jezelf zijn omdat je op hem afgestapt bent! En dat geeft echt een zelfvertrouwen-boost! *\o/*

En in het beste geval trouwen jullie over 10 jaar :D


Go for it! Ik vind het stoer van je!! :))

Goudlokje1
Berichten: 1225
Geregistreerd: 03-02-12
Woonplaats: Roosendaal

Re: Op onbekende afstappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 00:06

Ooooohhh wat stoer dat je dit gaat doen! Het is zenuwslopend, toegegeven, maar op deze manier heb ik mijn eerste échte vriendje gekregen ook op het MBO, eerste jaar..
Helemaal gaaf en betere tips dan bovenstaand heb ik niet, maar heel, heel, héél veel succes en geniet er ook van, dat deed ik in ieder geval wel