(Dit is de eerste keer dat ik zo'n soort topic aanmaak, sorry als ik onduidelijk ben, of als het verkeerd staat.)
Sinds een week of vier zit ik op het MBO, en daar is mijn oog gevallen op een leuke jongen. Het probleem is, ik ken hem totaal niet, maar dat zou ik graag willen.
Hij zal mij niet aanspreken, ik ben onopvallend en meestal zie ik er niet erg toegankelijk uit. Dus als ik contact wil, zal ik daarvoor moeten zorgen. Het typen geeft me eerlijk gezegd al hartkloppingen.
Ik heb vannacht bedacht hoe ik het moet aanpakken, en mijn beste plan is hem gewoon aanspreken als hij alleen staat. Me voorstellen, zijn naam vragen, misschien nog iets vragen over de opleiding (?), voor zijn nummer vragen, of voorstellen nummers uit te wisselen.
Ik heb dit echter nog nooit gedaan, en ik heb ook geen vrienden die daar handig in zijn, helaas. Maar dan is er altijd nog Bokt!

Mijn vraag is dus: Heeft Bokt nog advies voor me? Hoe ga ik over van een normaal gesprek, als dat al lukt, naar een nummer vragen?
Wat als hij onaardig doet, of hij het niet fijn vind dat ik hem aanspreek?
Duim voor me