In December hebben mijn vriend en ik een appartement gekocht. Ik merkte al meteen op dat de vorige bewoners hier nog vrij veel post kregen, dus ik heb destijds een sms'je gestuurd om te vragen of ze wilden dat ik het door zou sturen. Hij zei toen dat hij enveloppen zou sturen met zijn nieuwe adres erop. Prima. Die enveloppen hebben we overigens nooit ontvangen. Nou kan ik me heel goed voorstellen dat je niet meteen overal je adres wijzigt, maar inmiddels zijn we bijna 9 maanden verder en krijgen we nog steeds bergen post voor deze mensen. Een stuk meer dan onze eigen post zelfs

Omdat het toch belangrijk lijkt, wil ik het niet zomaar weggooien maar inmiddels weet ik ook echt niet meer waar ik al die stapels post moet laten. Ik heb zijn nummer niet meer (ik heb een nieuwe telefoon) en eigenlijk is het inmiddels natuurlijk niet meer mijn verantwoordelijkheid. En kan het bovendien geen kwaad dat al zijn bedrijven nu nog geregistreerd staan op mijn adres?
Wat zouden jullie doen? Weggooien? Bewaren? Proberen contact met hem te zoeken? Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!