Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Snadrem schreef:Hier dezelfde gedachte over het vertellen aan kinderen. Ik ben heel blij dat het seksuele leven van mijn ouders een enorm mysterie is voor me. Ik heb 1 broer, dus mijn ouders hebben maar 2 keer seks gehad Dat vind ik een hele geruststellende gedachte
Maar lastige situatie. Vooral omdat het bereik van vervelende verhalen tegenwoordig een stuk groter is dan vroeger. Ik denk dat jullie daardoor ook meer risico lopen op allerlei vooroordelen, en jullie dochter daarmee ook. Niet iedereen is even open minded helaas.
Danique schreef:Waarom, Mars? Papa draagt een rok, mama draagt een broek. Wat maakt dat uit?
Mars schreef:Danique schreef:Waarom, Mars? Papa draagt een rok, mama draagt een broek. Wat maakt dat uit?
Mij maakt dat niks uit. Maar ik ben geen meisje van 8 meer.
En ik neem aan dat papa niet in een kuitlange rok van M&S loopt met crocs eronder.
Mars schreef:Lijkt me dat die kleine meid wel voldoende weet nu, daar zou ik het echt bij laten En waarom moet ze haar vader ineens in vrouwenkleding zien? Wat jullie hobby is dat is aan jullie, maar om hier een kind mee te confronteren is er echt wel over imo
Fish_n_Chips schreef:Snadrem schreef:Hier dezelfde gedachte over het vertellen aan kinderen. Ik ben heel blij dat het seksuele leven van mijn ouders een enorm mysterie is voor me. Ik heb 1 broer, dus mijn ouders hebben maar 2 keer seks gehad Dat vind ik een hele geruststellende gedachte
Maar lastige situatie. Vooral omdat het bereik van vervelende verhalen tegenwoordig een stuk groter is dan vroeger. Ik denk dat jullie daardoor ook meer risico lopen op allerlei vooroordelen, en jullie dochter daarmee ook. Niet iedereen is even open minded helaas.
Maak er maar 3 van, de huwelijksnacht..
Eloya schreef:Nu vraag ik mij af, is het alleen een hobby van je man? of is hij later ook van plan om echt in transitie te gaan, hormonen, operatie etc. want hobby of in transitie gaan vind ik wel verschillende levels.
als je man, en haar vader ook over wil gaan om in het dagelijks leven straks al vrouw te gaan leven. dan zou ik haar hier wel voorzichtig in meenemen. ik had alleen niet aan een meisje van 8 een "geheim" mee opgezadeld en de kern van de feestjes verteld.
Wel fijn voor jullie dat de relatie nu zo goed is
Duhelo schreef:Maar het meisje wordt toch niet blootgesteld aan het sexleven? Gewoon dat mama en papa verkleed naar feestjes gaan. Stél dat dit momenteel naar buiten komt, dan kunnen het nog altijd gewoon "themafeestjes" genoemd worden ...
Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Alexandra309, Clmr, DDD3, Dobby91, elske_, EmptyWords, Fnanne, IASCrawler, janderegelaa, komone, lazy, Nachocheese, Pellelilly, Polarize, pony33, Prairy, Renee1991, Shetje14, smiley, WillemijnL en 41 bezoekers