Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hypericum schreef:Ja dat vertrouwen was er aanvankelijk redelijk, tot ik dus hoorde 'Ja, ik heb aangeven wat je wel en niet wil. Maar daar was men het niet mee eens en ik kon ze niet op andere gedachten brengen' (en men is in dit geval overige feestcommissie leden en collega's)
Gillbo schreef:Hypericum schreef:Ja dat vertrouwen was er aanvankelijk redelijk, tot ik dus hoorde 'Ja, ik heb aangeven wat je wel en niet wil. Maar daar was men het niet mee eens en ik kon ze niet op andere gedachten brengen' (en men is in dit geval overige feestcommissie leden en collega's)
Ken je niemand uit die feestcommissie? Zeg wat je ter ore is gekomen dat je er daar erg nerveus van wordt.
Gillbo schreef:Nou ik denk dat ze je uitzwaaien en gezamelijk met je doorlopen naar een kroeg zodat je niet op je werk maar lekker in een ontspannendsfeer een afscheidsborrel kan doen.
Je geeft zelf aan niet teveel te willen maar alleen uitzwaaien vind je te weinig.Niet alles willen controleren, komt goed
bigone schreef:Weet je, ondanks dat je dit soort zaken compleet afschuwelijk vind, wat is er mis om je gewoon als een volwassen persoon even over je afkeer heen te zetten. Laat het gewoon gebeuren en geef de controle eens uit handen, grote kans dat het prima bevalt. Controlfreak zijn is heel vermoeiend en lang niet altijd leuk dus geniet van je laatste dag en het feit dat je blijkbaar zo waardevol voor je collega's bent geweest dat ze iets voor je willen doen.
friendly schreef:Wauw. Dus omdat TS geen aandoening heeft moet ze "er maar mee dealen". Wat is er mis met "ik wil het gewoon niet" en dan respecteren? Waarom moeten ze zo over grenzen heen gaan? Als ze t vervelend vond had ze het vast over zich heen laten gaan maar als je er enorme stress onder ervaart vind ik het gewoon enorm asociaal en egoistisch om je eigen zin gewoon door te drukken. Nee is nee.
Brainless schreef:TS heeft het besproken op het werk en ze hebben toegezegd geen verrassingen te doen.
En toch moeten ze dan een verrassing doen omdat de mensen het blijkbaar zelf wel leuk vinden.
Dan hadden ze ook niets moeten toezeggen....