Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Citaat:ik mag niet meer gaan en staan waar ik wil en hier word ik stilaan helemaal gek van, laat staan dragen wat ik wil,
Citaat:Hij is niet alleen mijn grote liefde, maar ook mijn beste vriend. Ik kan alles bij hem kwijt en over alles met hem praten, ik ben 100% mezelf bij hem, hij is echt een deel van mijn geluk geworden.
CalipsoLover schreef:Sinds een maand loopt dit zowat in het honderd nadat hij iets voor me had verzwegen, het had wel iets met een ander meisje te maken, maar niet op die manier (nee hij heeft me dus niet bedrogen).
[...]
Mijn vriend is een redelijk dominant en jaloers persoon, ik dacht dat dit wel zou overgaan maar jammer genoeg is dit niet zo. Elke 'fout' die ik maak is voor hem precies een kans om dominanter te worden, hij wil de baas zijn.
[...]
Kort samengevat: Alles loopt mis, ik mag niet meer gaan en staan waar ik wil en hier word ik stilaan helemaal gek van, laat staan dragen wat ik wil, mijn emmer is vol en ik loop verschrikkelijk gefrustreerd...
CalipsoLover schreef:Traantjes vloeien al.. Haha![]()
Ik ben gelukkig geweest met hem, in de mate dat ik me wou aanpassen voor hem...
Nu heb ik het gehad, en inderdaad hij gaat niet veranderen.
Maar ja dan denk je aan alle leuke dingen en wat je nu allemaal gaat missen. Heb de schrik dat ik zonder hem ongelukkiger ga zijn dan met hem. Maar onze relatie is niet meer wat het was.
Captain schreef:Relatie in een sleur? Je relatie IS een sleur. En je vriend is de grootste sleur. Wat een zak!
Kom voor jezelf op, je bent het waard. Schop die kerel de deur uit, koop een bak ijs, ga naar Bridget Jones' Baby in de bioscoop, jank 3 minuten en ga daarna feestvieren dat je weer vrij bent om je eigen leven te bepalen.
Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, _Fleurtjuhh_, Aard_Bijtje, alweerkwijt, Anoukjuuuhh, bonnie1998, carola, ChanelR, ChristaMoor, Esther, Foreverkliek, Idi77, III, juniper, Kanzi, Kimberley_, kimberly1995, Lemonadee, lissssan, luuntje, MarliesSam, Merexa, Mitch_Beauty, nnicolex, Prairy, Scarpati, silverwind, Ubermetrics, veranadautje en 36 bezoekers