Daar gaat ze.... Op naar een geweldig avontuur!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MusicIsLife

Daar gaat ze.... Op naar een geweldig avontuur!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-16 22:03

Hallo bokkers,

Ik wil heel graag even iets van me afschrijven... Gewoon even van me afschrijven en misschien hebben jullie nog wat oppeppers!

Ik heb mijn vriendin vanavond uitgezwaait op schiphol. Ze vertrekt voor bijna een halfjaar op buitenlandse stage.

Het afscheid viel mij erg zwaar en ik heb het er echt heel moeilijk mee. Ik ben al de hele avond heel erg misselijk en weet allemaal nog even niet hoe ik alles moet gaan invullen...

Ik weet dat het nog erg vers is, maar toch wil ik het even kwijt.

Ik heb een geweldige relatie en ondanks dat we veel samen zijn doen we ook nog altijd onze eigen dingen, maar we vinden het fijn om gewoon elkaar om ons heen te hebben. We kunnen ook echt onzelf zijn bij elkaar. We hebben veel steun aan elkaar en helpen elkaar met veel dingen.

Ze is nu opweg naar Peru, waar zei voor ongeveer de helft van de tijd niet bereikbaar zal zijn op wat voor een manier dan ook ivm. dat zij data moet verzamelen.

Wij zullen op de momenten dat er mogelijkheid is tot internet of bereik dan natuurlijk ook skypen en bellen.

Ik heb zelf niet echt veel vrienden, wat ik jammer vind en hard mijn best voor doe om nieuwe mensen te ontmoeten. Misschien dat ik daarom dit ook hier plaats... want ik heb niet echt iemand om goed mee te kunnen praten.

Wij hebben vandaag precies 8 maanden een relatie en samen best al wel wat rottige nare dingen meegemaakt. Dit heeft ons samen ook erg sterk gemaakt en iedereen roept dat wij dit wel gaan overleven samen. Superfijn natuurlijk om te horen, want dat geeft wat meer vetrouwen. Dit was nog het enige obstakel waar we nog even doorheen moeten, maar tegelijkertijd ook de lastigste.

Ik weet ook dat zei het misschien nog allemaal wat zwaarder gaat krijgen, ondanks dat ze veel leuke dingen gaat doen.

Het idee dat het nu nog 5 maanden duurt vind ik echt heel moeilijk, het voelt nog zo onwerkelijk...

Ik heb er voor gezorgd dat ik het wel wat druk krijg komende tijd, zodat de tijd snel gaat en ik bezig blijf. Ik probeer uiteraard ook zoveel mogelijk leuke dingen te gaan doen! Ik hoop ook naar haar toe te kunnen en wieweet duurt het dan maar 4 maanden voor we elkaar weer zien. Dit is overigens wel een reis die ik sowieso wel zou willen maken!

Ik vind het ontzettend leuk voor haar dat zij deze kans krijgt en ik zou er ook niet tegen willen houden en hoop dat ze het ontzettend naar haar zin krijgt, want zo'n kans krijg je nooit weer.

Misschien stel ik me aan, misschien is het allemaal nog even te vers nu en gaat het snel wat beter, maar voor nu voel ik me ontzettend misselijk en weet ik me even geen houding te geven. Ik ben ook wel een onzettende jankerd, dus dat werkt ook niet erg mee :+

Sorry voor dit warrige en zeurderige verhaal, maar ik moet het echt even kwijt!

Ik hoop dat jullie even wat oppepers en positieve verhalen voor mij hebben !! Bedankt!! *\o/*

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 22:38

Als eerste heel veel sterkte :)
Goed dat jullie omgeving zo positief is, dat geeft zeker vertrouwen!

Mijn verloofde woont in Turkije, na 1 jaar op en neer reizen komt hij vanaf oktober in NL wonen en gaan wij samen wonen *\o/*
Wij (video) bellen wel dagelijks, en appen eigenlijk heel de dag door dus dat lijkt me wel rot als dat niet zou kunnen.

Probeer lekker je eigen ding te doen, en het half jaar zal omvliegen!

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-16 22:50

Booooo schreef:
Als eerste heel veel sterkte :)
Goed dat jullie omgeving zo positief is, dat geeft zeker vertrouwen!

Mijn verloofde woont in Turkije, na 1 jaar op en neer reizen komt hij vanaf oktober in NL wonen en gaan wij samen wonen *\o/*
Wij (video) bellen wel dagelijks, en appen eigenlijk heel de dag door dus dat lijkt me wel rot als dat niet zou kunnen.

Probeer lekker je eigen ding te doen, en het half jaar zal omvliegen!

Bedankt voor je lieve bericht!! :j

fjordjes

Re: Daar gaat ze.... Op naar een geweldig avontuur!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 22:58

Ach dat lijkt me echt heel moeilijk en zwaar, ik kan mijn partner ook echt niet missen!

Heb je geen hobby of sport waar je je op kan storten? Of een nieuwe hobby uitproberen zodat je je gedachten kunt verzetten!

En natuurlijk mag je haar missen! Is er ook geen mogelijkheid om haar op te zoeken?

Veel sterkte, voor je weet is het voorbij!

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 23:01

Sterkte, nooit leuk!

Mijn vriend is millitair dus ook regelmatig lang weg met weinig contact...

Misschien lid worden van een of andere club? Heb je alvast 1 of 2 avonden in de week iets 'vast' wat je kunt gaan doen :j

Maar wel helemaal top dat je haar de kans geeft om haar eigen dromen ook te volgen!

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-16 23:04

fjordjes schreef:
Ach dat lijkt me echt heel moeilijk en zwaar, ik kan mijn partner ook echt niet missen!

Heb je geen hobby of sport waar je je op kan storten? Of een nieuwe hobby uitproberen zodat je je gedachten kunt verzetten!

En natuurlijk mag je haar missen! Is er ook geen mogelijkheid om haar op te zoeken?

Veel sterkte, voor je weet is het voorbij!

Wij kunnen elkaar ook erg moeilijk missen !

Ik ben niet zo sportief, maar misschien dat ik me nog in ga schrijven bij de sportschool.

Ik heb wel eventuele plannen haar op te zoeken inderdaad! Zou jij dat doen? Als je er wel redelijk zeker van bent dat de relatie stand houd? Ik moet namelijk zeer op tijd boeken voor deze reis!

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-16 23:06

VisibreTeam schreef:
Sterkte, nooit leuk!

Mijn vriend is millitair dus ook regelmatig lang weg met weinig contact...

Misschien lid worden van een of andere club? Heb je alvast 1 of 2 avonden in de week iets 'vast' wat je kunt gaan doen :j

Maar wel helemaal top dat je haar de kans geeft om haar eigen dromen ook te volgen!

Lijkt me heel lastig!! Hoe gaan jullie hiermee om? En merk je geen hele veranderingen bij je vriend waardoor het niet meer klikt?

Ja, ondanks dat ik haar gewoon echt verschrikkelijk ga missen, maar het is toch wel echt een geweldige kans!

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 23:10

Tsja, ik kies voor de vent en niet voor zn baan. Stukje acceptatie. Moet wel zeggen dat het een lastige periode is geweest, omdat hij het er vooral moeilijk mee had, flink stuk heimwee. Maar dat uitte hij door maar liever geen contact op te nemen. Op 5 maanden misschien 3 keer geskyped en 2 keer gebeld... En een appje, dat was het.

Hij is anders terug gekomen, maar ik denk dat jij je daar minder zorgen over hoeft te maken hoor!
Vriendlief kwam natuurlijk uit oorlogssituatie terug in 'dramaTVland' dus was even flinke overstap. Heeft wat botsingen veroorzaakt, maar inmiddels alweer vijf jaar samen :j

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-16 23:14

Vind het toch knap hoor!! Daar kan ik me enerzijds wel wat bij voorstellen ja!

Ja dat is zeker waar! Wat fijn dat het toch nog zo goed gaat dan !:)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 23:21

Ja ik zou als het mijn vriend was hem opzoeken. Dan heb je iets om naar uit te kijken.
Je weet natuurlijk nooit of iets standhouden, je kan immers niet in de toekomst kijken. Ik denk dat je anders misschien spijt zou krijgen, en anders is het toch een mooie ervaring en heb je Peru ook een keer gezien.

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-16 23:25

Ja dat vind ik zelf ook! Het lijkt me een geweldige reis, ik heb iets om naar uit te kijken en me mee bezig te houden. We zien elkaar eerder en we hebben toch een beetje samen vakantie nog. Daarnaast als ik het wil doen is het nu een ideale kans, want ik weet waar ik terechtkom en mijn vriendin zit er natuurlijk! In het ergste geval kverleefd onze relatie het niet en heb ik inderdaad nog een mooie ervaring. Maar ik ga er wel even vannuit dat we het allemaal overleven saampjes :) ondanks de pas 8 maanden is ze heel erg belangrijk voor mij, dus ik zit hier zeker over na te denken ja!

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 23:27

Als je het geld en de tijd hebt, gewoon lekker boeken en haar opzoeken! Peru lijkt me prachtig!

Dit soort dingen maakt een relatie trouwens wel heel sterk :j
Als ik mijn vriend kon opzoeken had ik dat ook zeker gedaan :j

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-16 23:31

Het geld en de tijd is er, mijn ouders staan er helemaal niet om te springen. Hoop dat ik ze een beetje enthousiast kan krijgen. Maar ik heb voor mezelf al wel echt bedacht dat ik dit graag wil ! Het zal de realtie zeker sterk maken inderdaad! Ook omdat ik weet waar ze dan gezeten heeft en kan mee praten over haar ervaring en snalt wat ze daar meegemaakt heeft. En natuurlijk dat het harstikke geweldig en bijzonder is om je vriendin op te zoeken aan de andere kant van de wereld <3

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 23:44

Ik heb er geen ervaring mee maar wil je toch even sterkte wensen :(:) Ik hoop voor je dat je haar echt daar op kunt gaan zoeken!

En als je gewoon even wilt kletsen kun je me natuurlijk altijd een berichtje sturen! :)

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-16 23:53

melody7 schreef:
Ik heb er geen ervaring mee maar wil je toch even sterkte wensen :(:) Ik hoop voor je dat je haar echt daar op kunt gaan zoeken!

En als je gewoon even wilt kletsen kun je me natuurlijk altijd een berichtje sturen! :)

Dankjewel Lysanne!! :j

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-16 08:04

Als het kan, wil ik echt heel erg graag langsgaan... Ik kan niet eens beschrijven hoe beroerd ik me nu voel... Het is misschien nog vers, maar ik heb amper een oog dicht gedaan en schrok wakker van een nachtmerrie. Wat is dit ontzettend moeilijk zeg...

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:11

Snel boeken dus! Als je boekt voor over 3 maanden dan zit je op de helft.. Heb je iets om naar uit te kijken, en daarna is het nog 'maar' 3 maanden te gaan.. Ik zou het zeker doen!

Hoe oud ben je? Omdat je zegt dat je ouders er niet om staan te springen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:19

Zal zeggen misschien deze periode mooi als kans te zien om even wat andere mensen te leren kennen en er mee op te trekken. Ik neem aan dat je vrienden dat nu ook doet dus waarom zelf ook niet die kan pakken?

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-16 10:59

Booooo schreef:
Snel boeken dus! Als je boekt voor over 3 maanden dan zit je op de helft.. Heb je iets om naar uit te kijken, en daarna is het nog 'maar' 3 maanden te gaan.. Ik zou het zeker doen!

Hoe oud ben je? Omdat je zegt dat je ouders er niet om staan te springen..

Ja inderdaad! :)

Ik wil het ook echt heel graag!!

19, maar bij ons thuis zijn ze al dit soort dingen niet gewend en ik heb er wel wat meer mee. Het zal spannend zijn zo'n grote reis alleen, maar ik weet waar ik terech tkomt en het lijkt me een geweldige ervaring!

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-16 11:00

Tobbes schreef:
Zal zeggen misschien deze periode mooi als kans te zien om even wat andere mensen te leren kennen en er mee op te trekken. Ik neem aan dat je vrienden dat nu ook doet dus waarom zelf ook niet die kan pakken?

Ja, dat doe ik ook zeker! En dat deed ik ook al voor ze wegging :) want zei vind het voor mij heel vervelend dat ik niet echt vrienden heb en we geveb elkaar ook echt de ruimte daarin.

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-16 00:13

Hoe vind je de balans tussen hoeveel je wel en niet mag "klagen" over dat je elkaar mist... Ik weet namelijk nog niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan... Want ik ben blij dat zei het zo leuk heeft maar zelf erg verdrietig...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 00:24

Wat is vijf maanden op een mensenleven, natuurlijk lijkt het lang maar mocht je er heengaan is het wel zaak om dat hel goed af te stemmen met haar, ze zit daar voor stage en niet voor vakantie. En jullie hebben elkaar natuurlijk wel veel te vertellen wanneer ze terug is. Leuk is anders voor jou maar even de tanden op elkaar en zelf ook dingen ondernemen want dan heb jij ook iets te vertellen. Ga een dagboekje bijhouden en laat dat elkaar lezen,ook leuk wanneer zij dat gaat doen.

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-16 00:40

bigone schreef:
Wat is vijf maanden op een mensenleven, natuurlijk lijkt het lang maar mocht je er heengaan is het wel zaak om dat hel goed af te stemmen met haar, ze zit daar voor stage en niet voor vakantie. En jullie hebben elkaar natuurlijk wel veel te vertellen wanneer ze terug is. Leuk is anders voor jou maar even de tanden op elkaar en zelf ook dingen ondernemen want dan heb jij ook iets te vertellen. Ga een dagboekje bijhouden en laat dat elkaar lezen,ook leuk wanneer zij dat gaat doen.

Ik snap je punt en je hebt ook zeker gelijk. 5 maanden is niks op ee mensenleven, maar de eerste week is net voorbij en het is gewoon nog erg vers. Ik heb moeite met overal een balans tussen vinden want mijn emoties slaan werkelijk overal heen + dat ik ontzettend slecht slaap en dus ook erg prikkelbaar ben... Ik ben echt oprecht blij dat meisje het zo naar haar zin heeft en ik kan er waarschijnlijk heen, zei kan hier rekning mee houden met haar planning, dus dat is erg fijn!!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 09:17

Hee TS, als je de kans hebt om haar op te zoeken zou ik dat zeker doen :(:)

Mijn vriend is een half jaar naar Cyprus geweest voor stage. Het begon toen net een beetje serieus te worden tussen ons, dus best een lastig punt: ga je door of stop je? Heb onwijs getwijfeld maar we zijn ervoor gegaan, en omdat zijn stage in de periode maart-augustus viel had ik de kans hem twee keer op te zoeken. Voor mij al een hele ervaring an sich omdat ik nog nooit alleen had gereisd :D Vond het onwijs spannend, maar het was echt top! Heb beide keren een fantastische week gehad en anderhalf jaar later gaat het nog steeds heel goed tussen ons.

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-16 15:55

Laurie schreef:
Hee TS, als je de kans hebt om haar op te zoeken zou ik dat zeker doen :(:)

Mijn vriend is een half jaar naar Cyprus geweest voor stage. Het begon toen net een beetje serieus te worden tussen ons, dus best een lastig punt: ga je door of stop je? Heb onwijs getwijfeld maar we zijn ervoor gegaan, en omdat zijn stage in de periode maart-augustus viel had ik de kans hem twee keer op te zoeken. Voor mij al een hele ervaring an sich omdat ik nog nooit alleen had gereisd :D Vond het onwijs spannend, maar het was echt top! Heb beide keren een fantastische week gehad en anderhalf jaar later gaat het nog steeds heel goed tussen ons.

Wat fijn dit te horen! Heel erg bedankt voor je bericht!!:)

Ik heb inderdaad ook nog nokit alleen gereis en ben uberhaubt pas 1x 4 uurtjes in het vliegtuig geweest:p dus een ervaring is het zeker! Zoals het er nu uit ziet ga ik er rond decmeber heen. Dan zit ik wss met kerst en alles bij mijn vriendin!

Echt fijn om te horen dat het bij jullie allemaal zo goed is gegaan! Wij zijn namelijk ook nog niet zo heel lang samen, maar het komt met ons vast ook goed :j