Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Als ik bij m'n vriend ben geweest, laat ik zo een aantal dagen m'n tassen en kleding in de auto liggen, totdat ik bedenk dat het echt tijd is om m'n auto leeg te maken 
HorseyDude schreef:Chrlooott schreef:3 paar regenlaarzen, Timberlands, paardrijbotten, paardrijschoentjes, jassen, broeken, 3 tassen, ... veel rommel dus! Ik heb dan ook 3 adressen en slaap iedere nacht op een andere plek. Dus ik steek het daarop!
Paardrijbotten?
) aan mijn spiegel heb hangen, word ik ook vergezeld door wat m&m's die ontsnapt waren tijdens een sausage party, her en der wat stro en hooi, een bak zand, flesjes half opgedronken... Nouja, het was ooit te drinken. Er ligt nog een plank in die ergens voor was maar toch niet. Trechtertjes om de olie bij te vullen + olie, zowaar. En... Het zal me niks verbazen als er nog ergens een monster onder mijn stoel leeft...
Gelukkig is 'ie van zichzelf al heel gezellig van binnen, de kleur van de buitenkant (oranje) komt ook aan de binnenkant van de deuren terug
) maar verandert steeds langzaam terug naar een paardenauto vol haar en stro.. tot hij het niet meer kan aanzien!