Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Neverland schreef:Was jij niet diegene die twee maanden geleden een topic had aangemaakt over een ex waar je nog altijd dromen over had (zoiets kan ik me nog herinneren)? Is dit dezelfde?
RoyceMack schreef:Ik denk, heel eerlijk naar jou toe gezegd, dat deze relatie geen kans van slagen heeft. Deze jongen zit duidelijk met zichzelf in de knoop en vind het eng om 'belangrijk' voor iemand te zijn. Dat geeft hem waarschijnlijk twijfels of hij daar wel aan kan en wil voldoen.
Misschien is hij wel gek op je, maar ziet hij die toekomst dromen (nog) niet?
Ik denk dat hij eerst eens wat moet doen aan zelfontwikkeling en -plooiing voordat hij in het relatiebootje stapt en mensen pijn doet hiermee.
Mirashiba schreef:Neverland schreef:Was jij niet diegene die twee maanden geleden een topic had aangemaakt over een ex waar je nog altijd dromen over had (zoiets kan ik me nog herinneren)? Is dit dezelfde?
Nee, ik ben een andere gebruiker. We gebruiken het account samen, aangezien ik op mijn eigen account nog geen topic kan plaatsen.
Citaat:Ook kreeg hij jeuk bij vragen over de toekomst. Hij wilde het uitmaken, maar zei wel dat hij nog steeds verliefd op me is. Deze combinatie vond ik echt niet kunnen. Ik was helemaal overstuur, want waarom doet hij ONS zoiets aan? Waarom kon hij niet gewoon genieten van de tijd die hij NU heeft, i.p.v. zich zorgen te maken over wat de toekomst hem zou brengen.
Brainless schreef:Citaat:Ook kreeg hij jeuk bij vragen over de toekomst. Hij wilde het uitmaken, maar zei wel dat hij nog steeds verliefd op me is. Deze combinatie vond ik echt niet kunnen. Ik was helemaal overstuur, want waarom doet hij ONS zoiets aan? Waarom kon hij niet gewoon genieten van de tijd die hij NU heeft, i.p.v. zich zorgen te maken over wat de toekomst hem zou brengen.
Jij stelt hem steeds vragen over (jullie) toekomst en dat vind hij moeilijk.
En dan stel jezelf de vraag waarom hij niet kan genieten van het NU.
Dan moet jij niet telkens vragen stellen over de toekomst.
goeroe schreef:Wiens angst is nu eigenlijk het probleem? Het lijkt erop dat jij juist degene bent die voortdurend om bevestiging vraagt. Ik denk dat veel mensen (met of zonder bindingsangst) het hier Spaans benauwd van zouden krijgen. Wees blij dat hij zo eerlijk is om aan te geven dat hij je niet kan geven waar je om vraagt. Om na vier maanden al te beloven dat het nooit meer anders wordt geeft weinig blijk van realiteitszin en iemands enige lichtpuntje zijn is een twijfelachtige eer waar elk verstandig mens liever voor bedankt. Dat is echt niet gezond en als je het mij vraagt moet je alleen maar blij zijn dat hij je iets beters gunt. Nu is het misschien nog te vroeg, maar hopelijk helpt het je om meer inzicht te krijgen in jouw eigen aandeel in (het mislukken van) deze relatie en hoe je zelf sterker in je schoenen kunt komen te staan zodat een volgende relatie meer kans van slagen heeft. Sterkte!
Gebruikers op dit forum: Anouk94, brennie85, Chely, Dido2316, f_pepper, goesju, Ilsevdhoek, IndianVegas, jazzejam, Juudepuutje, Kaatje81, Kirja, lisanne87, Meliaforever, MoniqueT, NinaCharlie, Nustice, Pharootz, Sourire, Suusw, tomklover, vikawiek en 55 bezoekers