Dit is een goedgekeurd schaduwaccount.
Mocht je mij denken te herkennen dan dit liever niet in het topic uiten.

Per toeval loopt er nu een topic over schoonfamilie.
Ik heb het helaas niet getroffen.

Als eerste wil ik zeggen dat ik een ontzettend lieve vriend heb, en dat dit voor hem ook ontzettend moeilijk is.
Mijn vriend heeft een eigen bedrijf.
Dit heeft hij samen met zijn ouders opgezet. Sinds 1,5 jaar is het bedrijf helemaal van hem.
Zijn vader heeft echter veel moeite met het loslaten van het bedrijf.
logisch ook, dat is ook zeker niet makkelijk.
Echter is mijn schoonvader een heel dominant persoon, zoals hij het wil zo moet het, doe je het niet? Dan blijf maar uit de buurt.
Mijn vriend ligt ook wel eens overhoop met zijn vader, vooral discussies over het bedrijf.
Het afgelopen jaar was niet makkelijk. Bij het bedrijf zit maar 1 woonhuis, vergunning voor een tijdelijke woning krijgen we niet.
Dat huis is van mijn schoonouders.
Deze zijn echter niet van plan om te verhuizen. Wij kunnen ook niet weg bij het bedrijf, dat is voor mijn vriend geen doen.
Ik zit momenteel ook fulltime in het bedrijf, maar ben al bezig met uitzendbureaus om een baan te vinden.
Zoals ik al aangaf is mijn schoonvader erg dominant, hij is gewend dat iedereen alles doet wat hij zegt, tevens moet je altijd op het bedrijf zijn.
Als mijn vriend en ik uit eten gaan of een dagje weg is hij echt kwaad.
Het afgelopen jaar ben ik al een aantal keren genegeerd door mijn schoonvader. Ik deed dan niet wat hij wou en dat is foute boel.
Ik kreeg steeks vaker last van spanningen en stond stijf van de stress als mijn schoonvader in de buurt kwam.
Vorige week is de bom ontploft.
Er was weer wat voorgevallen, en mijn vriend stuurde zijn vader weg, gezien ik weer helemaal overstuur was door zijn vader.
Hij heeft me uitgescholden voor k*twijf en nog meer.
Bij mij ging het toen even op zwart, ik had de neiging om een emmer naar zijn hoofd te slingeren, maar heb de emmer laten vallen, vervolgens heb ik hem wel een duw gegeven waardoor hij vol in de aanval ging.
Mijn vriend kwam tussenbeide en heeft zijn vader nogmaals weg gestuurd.
Sinds dien heb ik het niet. Ik ben een bonk stress, zodra mijn schoonvader in de buurt is raak ik in paniek.
Gisteren ben ik ook even moeten vluchten. Ik moest hier weg.
De situatie is voor mij niet meer te doen. maar ik doe mijn werk op stal graag, en nog belangrijker, ik wil mijn vriend absoluut niet kwijt.
Mijn hoofd is een grote puinhoop, en ik vind het verschrikkelijk voor mijn vriend. die heeft hier ook niet voor gekozen.
Ik hoop dat er wellicht bokkers zijn die hier ervaring mee hebben. Maar eigenlijk hoop ik het ook niet.
Het is een heuse nachtmerrie om zo overhoop te liggen met je schoonouders.