Daar ging 4 jaar.
Zijn gevoel is kwijt, al een een tijdje. Hij heeft zijn best gedaan ( in zijn eentje, ik nietswetend )
Onze relatie was echt goed.. als hij een puzzelstukje was van een miljoenenpuzzel pastte ik perfect bij hem.. Zelfde hobbie's, vrienden, humor en levensstijl. Het was ooit al een keer eerder uit.. maar dit is erg door invloeden van buitenaf gekomen en mijn eigen schuld omdat ik niet luisterde. Toen is het een week uitgeweest en heb ik laten weten dat ik geen contact meer wou en een laatste gesprek ( wat ik toen opperde) niet meer wou. Toen wou hij nog dezelfde avond praten en zijn wij weer bij elkaar gekomen. Nu een jaar en een paar weken later is het weer uit maar is zijn gevoel weg. Hij houd van mij en geeft om mij maar het gevoel is weg. Ik ben voor hem perfect, het liefst zijn vrouw later met kinderen en huis.. maar het is gewoon weg.. Hij heeft zoveel sorry gezegd.. Ik kan het gewoon niet geloven.. Zo verliefd op elkaar en nu opeens weg.. Het is vandaag dag 2 en heb nog steeds niks van mij laten horen terwijl hij wel contact wilt houden en nog steeds samen dingen doen die we altijd doen ( is niet alleen, maar met vriendengroep) Hij is niet de makkelijkste...
Voor meer info PB graag. ivm meelezers.