Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elodie schreef:Sannens schreef:Op een basisschool? Of bij een verpleegtehuis in de buurt?
Basisschool is geen optie, veel mensen uit de buurt willen daar al.. verpleeghuis hebben we hier niet, en verzorging valt dan weer onder MBO
Sannens schreef:Er werken wel degelijk HBO verpleegkundigen in een verpleegtehuis hoor! Maar aangezien die niet in de buurt is valt die dan af.
Ik ga nog even verder nadenken!
_mexx_lady_ schreef:Stage lopen in een ziekenhuis ( is wel voor HBO geloof ik? ). Keertje vragen of je dan ook een keer een operatie mee mag volgen, dit mochten wij als verpleegkundig-student zelf en heeft vele over de schreef kunnen trekken om al dan niet voor OK-verpleegkundige te gaan.
Wat zijn je interesses?
rien10 schreef:Ik denk dat het zinvol is om te kijken welke richting jij na de HAVO op wil. Dan pas je stage gaan zoeken. Ik neem aan dat het om de snuffelstage van een week gaat?
Wat wil jij met je toekomstige opleiding. Dan daar een snuffelstage doen. Dat is het nut van de snuffelstage "vind ik dit wel leuk genoeg?"
Elodie schreef:Sannens schreef:Op een basisschool? Of bij een verpleegtehuis in de buurt?
Basisschool is geen optie, veel mensen uit de buurt willen daar al.. verpleeghuis hebben we hier niet, en verzorging valt dan weer onder MBO
Seni schreef:Dierenklinieken zijn geen HBO maar MBO of universitair.
Let er ook op dat als je overweegt dierfysiotherapeut te worden dat je eerst een 4jarige studie fysiotherapeut moet doen (HBO) en daarna nog een 2jarige studie tot dierfysiotherapeut.
Kijk vooral niet alleen naar stages die zo dicht mogelijk bij je in de buurt zijn, het is maar voor even! Als er iets is dat een halfuur fietsen bij je vandaan ligt maar wat meer zicht geeft op wat je eventueel zou willen zou ik dat zeker ook proberen.
Succes met het vinden van een geschikte stageplaats!
Elodie schreef:rien10 schreef:Ik denk dat het zinvol is om te kijken welke richting jij na de HAVO op wil. Dan pas je stage gaan zoeken. Ik neem aan dat het om de snuffelstage van een week gaat?
Wat wil jij met je toekomstige opleiding. Dan daar een snuffelstage doen. Dat is het nut van de snuffelstage "vind ik dit wel leuk genoeg?"
Dat klopt, maar ik heb géén idee welke richting ik op wil, daar loop ik ook vast fysio ga ik nu even bellen! Is amper 300 meter vederop, dat ik daar niet aan gedacht heb:')
Elodie schreef:Seni schreef:Dierenklinieken zijn geen HBO maar MBO of universitair.
Let er ook op dat als je overweegt dierfysiotherapeut te worden dat je eerst een 4jarige studie fysiotherapeut moet doen (HBO) en daarna nog een 2jarige studie tot dierfysiotherapeut.
Kijk vooral niet alleen naar stages die zo dicht mogelijk bij je in de buurt zijn, het is maar voor even! Als er iets is dat een halfuur fietsen bij je vandaan ligt maar wat meer zicht geeft op wat je eventueel zou willen zou ik dat zeker ook proberen.
Succes met het vinden van een geschikte stageplaats!
Ik fiets zelf een half iur naar school rn wil max een uur nar stage fietsen, maar omdat ik in de hoeksche waard woon (eiland onder rotterdam) Is er gewoon vrij weinig