Ik werk nu een paar jaar bij dezelfde organisatie. Op zich heb ik het prima naar mijn zin. Ik werk als leidster op een buitenschoolse opvang en peuterspeelzaal.
Ik heb HBO pedagogiek gestudeerd en werk nu dus onder mijn niveau. Ik vind dat niet erg, maar ik denk wel eens ' heb ik hier nu 4 jaar voor gestudeerd?' als ik een snotneus afveeg

Voordeel is hier wel dat ik vaste uren en een vast contract heb. En nogmaals, ik ga echt niet met tegenzin naar mijn werk.
Maar goed, ik open dit topic niet voor niks natuurlijk. In de toekomst zou ik toch graag iets anders doen of erbij doen. Maar ja.. wat dan
Ik ben er tijdens mijn studie achter gekomen dat het werken met probleemjongeren of kinderen mij niet ligt. Dan schrijf ik alweer een boel af natuurlijk.Mijn oog valt de laatste tijd steeds vaker op vacatures bij bijvoorbeeld KNGF geleidehonden of een soortgelijke organisatie. Dat lijkt me echt geweldig, want het enige wat ik liever doe dan werken met kinderen is werken met dieren. Dat zou ik dan ook het liefste doen. Maar met het werken met dieren in de meest gangbare banen is natuurlijk geen droog brood te verdienen.
Kortom, ik vind het lastig
Waarom ik dit topic open weet ik ook niet zo goed, want met deze summiere informatie weet ik niet of jullie mij verder kunnen helpen.Wie weet dat er meer mensen in een soortgelijke situatie zitten en dat we tips kunnen uitwisselen oid.
Ook mede omdat ik daar geen zin in heb