Als dromen uitkomen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wortel115

Berichten: 2138
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-22 10:52

De kerstman mocht gelukkig in de schaduw zitten en ijsjes uitdelen na de foto sessie.
En dank je Dandelion ik ben erg blij met de badkamer.

wortel115

Berichten: 2138
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-22 23:36

Arie is nu 5,5 week oud. Meer baby haartjes komen er af. Hij laat zich makkelijk vangen, tilt zijn voetjes op. Alleen op zn buikje aaien is nog best eng helemaal als mijn arm over zn rug doe en de andere kant aai. Rond kerst is de oogst hopelijk klaar en kan ml helpen met Arie als ik Jazz weer rustig ga oppakken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dandelion07

Berichten: 816
Geregistreerd: 28-06-21
Woonplaats: Ergens in het mooie Zeeland

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 10:04

Superlief <3
Vieren jullie eigenlijk ook Sinterklaas?

ievie

Berichten: 2240
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 10:24

Oh, op die laatste foto lijkt hij heel groot? Ben benieuwd naar zijn uiteindelijke kleurtje.

Fijn dat de kerstman in de schaduw kon zitten.

wortel115

Berichten: 2138
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-22 06:26

Nee we vieren niet echt sinterklaas. We hebben kruidnootjes en taai poppen en een paar kadootjes van familie. Ik vind zelf kerst leuker. Dus hebben we alle kadootjes en lekker eten dan.

Ievie ik denk ook dat hij groot wordt het valt nu nog mee hoor. Ik nam de foto terwijl ik op een auto band zat.

wortel115

Berichten: 2138
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-22 11:25

De eerste paar ramen zitten erin. Morgen de rest. Alles moet nog wel afgewerkt en schoongemaakt worden. Zaterdag komt de schilder. Daarna verwacht ik dat binnen zover alles klaar is en de grote schoonmaak kan beginnen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ievie

Berichten: 2240
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 15:58

Mooi hoor, weer een stapje verder!

Dandelion07

Berichten: 816
Geregistreerd: 28-06-21
Woonplaats: Ergens in het mooie Zeeland

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 22:44

Ziet er allemaal mooi uit!

wortel115

Berichten: 2138
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-22 05:23

Dank jullie. Ik kijk iets minder uit naar de grote schoonmaak. Maar ik ben heel blij met de resultaten zover. Ik denk niet dat alles af komt voor kerst maar vandaag hebben ze ook super lief de aircons schoongemaakt, matten besteld voor de evaporator/aircon op het dak en een losse tegel in de keuken vast gemaakt. Deze dingen hoefden ze niet te doen, maat wel fijn dat het gedaan is.

wortel115

Berichten: 2138
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-22 11:41

Arie groeit goed. Is nog steeds lekker ondeugend, hij eet nu zijn eigen brokjes, houd van knuffelen en heeft 10 minuten met Nikki alleen gestaan zodat Jazz mee kon naar de roundyard om wat te longeren. 10 minuten is kort voor aan de longe maar het was voldoende om te oefenen met even niet bij elkaar zijn.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gemma onze leen pony is vandaag naar huis gegaan. Jammer maar ook goed zo. Er zitten 2 kindjes te wachten thuis om haar te rijden. Liselotte is nu dus meer met Nikki aan het doen.
Afbeelding

De schilder is ook geweest van het weekend en de badkamer en logeerkamer zijn nu klaar. Dat is wel fijn want we kunnen nu weer normaal lopen in onze slaapkamer.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Verder hebben we nog wat foto’s gemaakt van de kinderen en geknutseld voor kerst. Kleine selectie want we hebben heel veel foto’s gemaakt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mer1980

Berichten: 18899
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 22:03

Heerlijke foto update geweldig!

Dandelion07

Berichten: 816
Geregistreerd: 28-06-21
Woonplaats: Ergens in het mooie Zeeland

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 08:06

Wat is Arie al groot :wow: Maar nog steeds schattig <3
Het huis ziet er echt mooi uit. Moet er nog veel aan gebeuren?
Ik vind de fotos heel mooi! En de sneeuwpoppen ook :j Smelten die niet? :+
O ja, is het water al weg?

wortel115

Berichten: 2138
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-22 08:53

Arie wordt inderdaad al groot. Aan de lengte van zijn benen te zien wordt hij zeker zo groot als Jazz misschien nog iets groter.

Dandelion binnen is het klaar nu. De buitenmuur moet nog gedaan na kerst. Die ziet er nu echt niet uit. Misschien als we geluk hebben volgend een nieuwe keuken.

En dank je ik vind de foto’s ook mooi.

Nee het water zal zeker tot in het nieuwe jaar blijven. De rivier daalt wel langzaam aan maar voor al het water weg is gaat wel wat tijd overheen.

ievie

Berichten: 2240
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 23:33

Wat een leuke foto’s allemaal en wat lijken broer en zus op elkaar! Lief ook die foto’s van Liselotte met Arie. Hoe vindt ze het dat de pony weg is?
Binnen is het ook mooi geworden. Fijn dat het klaar is.

wortel115

Berichten: 2138
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-22 05:51

Dank je Ievie. Liselotte heeft eigenlijk helemaal niet meer naar Gemma gevraagd. Ze heeft Nikki een paar keer gereden maar verder niks. Ik weet ook niet zeker of ze blijft rijden helaas. Ze wil in het nieuwe jaar geen lid van ponyclub meer zijn.

Verder ik ga de komende paar dagen Arie updaten hij groeit als kool, Jazz en ik hebben vandaag een klein buitenritje gemaakt. Maar we zijn druk geweest met de kerst voorbereidingen. Ik ben jullie in ieder geval niet vergeten.

wortel115

Berichten: 2138
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-22 08:37

Een wat verlate Atari update. Hij is nu 2 maanden oud en groeit goed. Hij is nog steeds lekker ondeugend maar laat zich goed vangen en is lief als we met hem bezig zijn. Hem op de foto zetten is wel lastig want hij beweegt eigenlijk de hele tijd. Vandaag had hij ontdekt dat je op je touw kan bijten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nu kerst voorbij is en de kinderen druk bezig met hun kadoos. Kan ik mooi mijn nieuwe dubbele longeer lijn testen en ook het nieuwe puzzel bord. Jazz is helaas toch wel heel veel spieren kwijt geraakt dus we doen het rustig aan met werken. Dit was de eerste keer weer sinds een week want we hadden een dag of 4 rond de 40 graden. Gelukkig vandaag regen en afgekoeld naar 27 graden.
Afbeelding
Afbeelding

kally
Berichten: 5254
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 10:24

Atari groeit als kool…en z’n babyface haar gaat eraf.
Het is bij jullie van het een na het andere uiterste, eerst teveel regen en nu 40 met gelukkig wat dipjes.

ievie

Berichten: 2240
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 10:42

Knappe Atari en wat heerlijk zoals hij op die laatste foto gaat staan voor een kriebeltje. Ben benieuwd hoe hij er uit ziet als hij zijn veulenvachtje kwijt is.

Poeh wat een hitte! Snap dat je dan even wat rustiger aan doet. Is al het water nu weg en heeft dat nog schade gegeven?

wortel115

Berichten: 2138
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-22 11:24

Kally 40 graden is normaal hier in de zomer. Het is warm maar het went. Gelukkig is het water goed aan het zakken nu.
Atari groeit inderdaad hard.

Ievie Atari komt graag bij ons staan voor een aai en een kriebel.
Goed weer om gewoon iedere dag naar het zwembad te gaan. En met de aircon is het te doen. De kinderen zijn druk met al hun kerst kadoos.

Het water is helaas nog niet allemaal weg maar is goed aan het zakken. Het geeft nu problemen is South Australia voor het de zee in stroomt. Hopelijk zakt het in de komende weken nog meer en kunnen ze de weg maken.

wortel115

Berichten: 2138
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-23 11:16

Vandaag is het 40 graden. Dus ik dacht ik spoel Jazz lekker af. Die vind dat ook fijn. Arie was natuurlijk ook bij dus hij mocht ook afgespoeld worden. Arie vond het niet echt leuk maar liet het wel toe. Vervolgens terug in de paddock ging hij als een gel rondrennen. Het had dus niet veel zin om hem af te koelen.

Afbeelding
Afbeelding

Mer1980

Berichten: 18899
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 16:53

Gelukkig nieuwjaar!

En jemig 40 graden alweer pfffffff

ievie

Berichten: 2240
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 18:21

Gelukkig nieuwjaar!

wortel115

Berichten: 2138
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-23 05:10

Gelukkig nieuwjaar voor jullie ook! Vandaag weer warm. Het is nu wat aan het onweren, hopelijk stopt dat dan kunnen we straks naar het zwembad

Dandelion07

Berichten: 816
Geregistreerd: 28-06-21
Woonplaats: Ergens in het mooie Zeeland

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 08:39

Gelukkig nieuw jaar!

40 graden :oo {:}

Wat groeid hij hard!

wortel115

Berichten: 2138
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-23 12:51

https://youtube.com/shorts/prXGk74PnKo?feature=share

https://youtube.com/shorts/kFfLUE1d4cY?feature=share

https://youtube.com/shorts/-qNDLk_jZnc?feature=share

Vandaag mocht Arie mee naar de roundyard. Hij is nog nooit zo ver uit de wei geweest en liep super braaf mee. Arie gaat dit natuurlijk niet iedere week doen hij blijft een baby. Maar ik wilde graag een keer een video maken van hem. Het braaf meelopen en ook niet echt onder de indruk van de rijbaan en roundyard is voor mij al een goed teken, want belangrijk is dat als hij straks 4 jaar is en we gaan hem rustig beleren dat hij braaf is. Zijn gangen zijn niet uitermate bijzonder en dat is natuurlijk te verwachten met een stockhorse moeder. Ik bedoel hij is wel correct maar geen kwpn hengstenkeuring topper gangen. Ik ben blij hem in ieder geval. En Liselotte haar aanmoedigingen in de filmpjes laten dat ook merken :o
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding