Als eerst wilden wij naar Australië emigreren om een eigen akkerbouw bedrijf te starten. Ik wilde zelf graag weer aan de slag met paarden en mijn persoonlijke doel om 15kg af te vallen.
Begin april is de eerste stap gezet en zijn we naar Australië verhuisd. De komende tijd werkt ml hier op een akkerbouw bedrijf om te zien hoe er hier gewerkt wordt. Best fijn want het is natuurlijk een ander klimaat en grondsoort waar je rekening mee moet houden. Begin volgend jaar willen we wel een kleine boerderij zelf kopen waar ik thuis op ga werken. Ml blijft dan nog even bij de boer werken totdat we helemaal zelfstandig kunnen zijn. Ook hiervoor druk aan het onderzoeken en plannen liggen.
Fijne van het huis waar we nu in mogen wonen is dat er een wei van 4 ha en een van ruim 1 ha bij zit. Ik mag deze gebruiken zoals ik zelf wil. Inmiddels samen met ml ook een rijbaan op een ander stuk grond gerealiseerd. Na een oproepje op fb train ik nu 5 paarden waarvan 3 aan huis. Verdient niet veel maar ik ben lekker bezig en vind het leuk.
Laatste doel moet nog wel even hard aan gewerkt worden de eerste 5 kilo's zijn er wel af maar voorlopig dus nog niet bij mijn doel.
Misschien wel leuk om te laten zien, de rijbaan en een van de trainingspaarden.

Mocht er interesse zijn vind ik het wel leuk om hier updates te plaatsen.