Ideeën voor project gezocht, tekenen,boek schijven e.d.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eef01

Ideeën voor project gezocht, tekenen,boek schijven e.d.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-16 22:40

Hoi Bokkers!! :wave:

Ik doe nu 2 gymnasium en bij mij op school is het zo dat je, als je in een bepaald vak heel goed bent, één uur van dat vak mag skippen en in die tijd aan een project mag werken.
Ik ben tweetalig opgevoed, en spreek goed Duits. Op school krijg ik 3 uur Duits per week, in één van die uren ga ik dus een project doen.

In dat uur mag je aan een project werken. Het project mag iets zijn als: een nieuwe taal leren, gaan fotograferen (en fotos bewerken ect), een boek (of iets in die richting) schrijven, gaan schilderen/tekenen ect.
Je mag echt zelf bepalen wat je doet en het hoeft niks met school te maken te hebben.

Je werkt hier trouwens het hele jaar aan.

Ik wil dit dus heel graag doen, maar ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik dan zal doen.

Ik ben dus opzoek naar ideeën voor een project. Het project hoeft niet aan oets specifieks te voldoen. Ik vind het leuk als het iets is wat ik echt kan gaan leren, iets wat ik nog niet vaak heb gedaan.

Alvast bedankt,

Eva

Eef01

Re: Ideeën voor project gezocht, tekenen,boek schijven e.d.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-16 07:31

Niemand?

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-16 18:05

Echt helemaal niemand die iets weet :o

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 18:10

Oh wat leuk dat je school dat aanbied zeg, gaaf! Wat vind je zelf leuk om te doen of leren? Wil je iets meer weten over paardensport oid? Verzamel info, maak een collage op grooooot formaat oid. Of doe dat over een onderwerp! Of combineer een aantal dingen die je leuk vind! Of heb je misschien een ander interessegebied? Brainstorm anders eens met een docent!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 18:12

Wat fantastisch dat je school de mogelijkheid biedt om jezelf op die manier te kunnen ontwikkelen! Kijk wat je leuk vindt om te doen en besteed daar vooral tijd aan zou ik zeggen. Dat kunnen wij niet beslissen!