Ik heb dus net mijn laptop helemaal opnieuw geïnstalleerd maar nu is die dus alle wachtwoorden/inloggegevens van alle websites ook vergeten. De meesten heb ik gewoon opgeslagen en herinner ik me nog, dat is het probleem niet. Maar nu wil ik dus inloggen op Flickr, alleen om de een of andere reden moet er een verificatiecode naar mijn email worden gestuurd zodat ze zeker weten dat ik de echte eigenaar van het account ben. Het probleem is: dat email adres dat ik daarvoor had gebruikt, is al heel oud en wordt niet meer herkend door Outlook... ik heb al van alles geprobeerd, maar ik kan zonder de verificatiecode niet meer in mijn Flickr account komen
En het is ook best belangrijk dat ik er wel in kan, want het staat vol met albums en ik wil het graag bijhouden met foto's. Zou enorm stom zijn als ik een nieuw profiel moest maken.. alle oude foto's staan nog in het huidige account. https://www.flickr.com/photos/127600942@N08/
Is er nog hoop?
Of moet ik toch een nieuwe maken? Het inloggen op Flickr gaat trouwens via Yahoo, weet niet precies waarom maar goed.