Sinds vorig jaar heb ik een S5 , we zijn oa naar landal en centerparcs geweest . Lekker gezwommen en de wldwaterbaan in , ook douchen we geregeld .
Paar maand terug is telefoon gevallen , scherm is langzaam gestorven en uiteindelijk via verzekering is hij gemaakt
Nu hebben we al die tijd wat een afstands relatie gehad , de band was wat weg en enige wat we veel samen deden was pokemon vangen van douchen geen sprake geweest op 1 keer na ging prima .
Voor vandaag had ik bij ouders kinderzwembad opgeblazen voor neefjes , dus ik mooi laten zien wat tante haar telefoon kon . Hun vonden het maar al te cool
maar helaas foon werd slapper en slapper en bam weg , nog wat lichtjes onderin en meldinglichtje bovenin en meer niet. Achter zijn voorste camera zag ik al wat vocht zitten , en nu is hij opgebaard in een bakje rijst
Maar to the point , is het normaal dat na repareren een telefoon opeens niet meer waterdicht is? Is wel enorm vervelend al mijn vakantiekiekjes van vorige week staan er ook nog op
, of is het mijn domme fout ? Iemand die meer verstand van zaken heeft? 
Voor spetters, zoals in de regen, of desnoods naast d douche ofzo, á la. Maar zwemmen of echt letterlijk erin gooien, bewust
\