Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lous schreef:De ontkleurden van de Kruidvat is geen blondeer. Het is om de verf eruit te halen, dus zoveel als mogelijk je eigen kleur weer tevoorschijn te halen.

vervolgens chocolade bruin erin gegooid en was het met een rode gloed. 2 maand later weer chocolade bruin erin gedaan en nu is het bruin maar zonder de rode gloed. Ik zou het ook laten ontkleuren, of je moet continu willen over verven in de hoop dat het wegtrekt. melissac schreef:Ik heb hetzelfde probleem gehad ts, heb ook mijn haar knal rood geverfd vervolgens vervaagde het en wou ik het kastanje bruin. Uiteindelijk kreeg ik licht roodvervolgens chocolade bruin erin gegooid en was het met een rode gloed. 2 maand later weer chocolade bruin erin gedaan en nu is het bruin maar zonder de rode gloed. Ik zou het ook laten ontkleuren, of je moet continu willen over verven in de hoop dat het wegtrekt.

)
Shenavallie schreef:TS, je schrijft dat je bij je eerder kapper een spoeling kreeg, maar dat die er vrij snel weer uit was. Heeft deze kapper deze kleur misschien in een verf-variant? Misschien kan deze kapper je helpen met het oplossen van de huidige 'ravage' en je adviseren wat verder te doen. En... hopelijk heeft hij/zij jouw favo kleur in verf-uitvoering!
Zelfs nadat ik het een paar keer heb gekleurd bij de kapper. Wanneer de kleur vervaagd, komt de rode gloed voor tevoorschijn. Maar gelukkig is het er bijna uit gegroeid.