6 jaar samen, wat kunnen we doen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SamCas

6 jaar samen, wat kunnen we doen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 20:37

Hallo Boksers,

In November zijn mijn vriend en ik 6 jaar samen, nu wil ik hem verassen met een super leuke dag.

Alleen weet ik niet wat ik moet gaan doen, ik dacht eerst aan de tinker rit in Zutphen ( vriend houd ook veel van paarden) alleen mag je niet mee als je geen rijervaring hebt en dit heeft mijn vriend niet.

Heb en jullie misschien een leuk idee ( met paarden of zonder )

Bedankt alvast voor het meedenken

Arabier

Re: 6 jaar samen, wat kunnen we doen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 12:23

Misschien verrast hij jou wel :)
Dat lijkt mij ook logisch.
Maar als je hem kent als iemand die dit niet doet kan je misschien een supriseparty geven met vrienden etc?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 11:48

JHK => JH

SamCas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-16 12:07

madhatter schreef:
Misschien verrast hij jou wel :)
Dat lijkt mij ook logisch.
Maar als je hem kent als iemand die dit niet doet kan je misschien een supriseparty geven met vrienden etc?

Lijkt mij niet logisch, als vrouw kun je ook een leuke dag organiseren :)

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:50

Ik bedoel dat het logisch is als hij jou verrast en jou hem, heb ik ergens gezegd dat zij hem niet kan verassen? :')

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:56

madhatter schreef:
Ik bedoel dat het logisch is als hij jou verrast en jou hem, heb ik ergens gezegd dat zij hem niet kan verassen? :')

Als ze dat doet hoeft ze vast nooit meer een uitje voor hun samen te organiseren... :') :')

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:08

Kunnen jullie gezellig allebei apart op je eigen uitje :=

Narita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:09

Hoe oud zijn jullie? Waar houden jullie van? Ik zat ook te denken aan een dagje pretpark ofzo. Binnenkort weer Walibi Fright Nights :D Maar daar moet je maar net van houden.

Heb samen met mijn moeder weleens een privé-sauna afgehuurd voor een dagje. Was ook heerlijk :)

ApWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:14

Wij gaan vaak weekendje weg maar op de dag dat we zoveel jaar samen zijn nemen een wat meer luxe hotel met champagne en lekkere hapjes en komen heel het weekend niet de kamer uit <3

Zo hoeven we niet veel moeite te doen (stressen :D ) om wat leuks voor de ander te verzinnen, hier worden we allebei erg blij van.

SamCas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-16 14:14

denice schreef:
Kunnen jullie gezellig allebei apart op je eigen uitje :=

Hahaha

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:15

Wel uitkijken dat jullie niet beide wat plannen, zou toch lastig zijn :+

Ik ben ooit gaan snowboarden met mijn vriend, maar ja dat moet je wel kunnen om het leuk te maken natuurlijk O:)

SamCas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-16 14:16

Narita schreef:
Hoe oud zijn jullie? Waar houden jullie van? Ik zat ook te denken aan een dagje pretpark ofzo. Binnenkort weer Walibi Fright Nights :D Maar daar moet je maar net van houden.

Heb samen met mijn moeder weleens een privé-sauna afgehuurd voor een dagje. Was ook heerlijk :)

Wij zijn 25 en 26 jaar. Pretpark is voor mij geen optie, ik durf nergens in :( sauna zat ik ook aan te denken maar daar houd mijn vriend niet van. Onze hobby is paarden dat vinden we allebei erg leuk.

SamCas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-16 14:17

ApWi schreef:
Wij gaan vaak weekendje weg maar op de dag dat we zoveel jaar samen zijn nemen een wat meer luxe hotel met champagne en lekkere hapjes en komen heel het weekend niet de kamer uit <3

Zo hoeven we niet veel moeite te doen (stressen :D ) om wat leuks voor de ander te verzinnen, hier worden we allebei erg blij van.

Daar zat ik ook aan te denken, maar dan moeten we onze hond meenemen. Die kan helaas nergens heen.

SamCas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-16 14:18

Azmay schreef:
Wel uitkijken dat jullie niet beide wat plannen, zou toch lastig zijn :+

Ik ben ooit gaan snowboarden met mijn vriend, maar ja dat moet je wel kunnen om het leuk te maken natuurlijk O:)

Nee haha. Daarom zoek ik nu iets, kan ik een datum doorgeven dat hij vrij moet houden :D

Snowboarden hebben wij beide nog nooit gedaan. Was wel heel leuk geweest

ApWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:19

SamCas schreef:
ApWi schreef:

Daar zat ik ook aan te denken, maar dan moeten we onze hond meenemen. Die kan helaas nergens heen.

Onze hond gaat 9 van de 10x ook met ons mee, meeste vd Valk kan het wel (ff op de site checken), en anders kijk je even op hotels.nl of hotelspecials, via deze sites kan je hotels selecteren op hond.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 16:09

Mijn hond gaat dan altijd naar vrienden of naar een hondenhotel voor een dagje, dat is echt geen probleem voor een hondje.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 16:22

Hoe goed heb je elkaar leren kennen in 6jaar ?
Wat was zijn grootste kinderdroom? Een dag bij de brandweer mee helpen of trainen, naar de luchtmacht dagen en in een straaljager zitten of zo iets
Wat is zijn droombaan? een dag de baas zijn of juist een dag geen werk en samen oppad
Houd hij van bier of wijn, meehelpen in een brouwerij of druiven plukken in frankrijk etc
Samen een balon vlucht maken en uit eten

wees creatief en kies iets voor hem wat hem dierbaar is!
(en de hond kun je het beste een dagje uitbesteden)

SamCas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-16 20:14

Ik wil iets met ze 2e doen. Ik weet dat hij graag in een luchtballon wil maar ik durf dat niet. Ben iets opzoek voor ons beide. Hond naar iemand doen is geen optie. Normaal zal hij naar mijn vader gaan maar die heeft nu zelf een hond en dat gaat niet samen.

Een weekendje weg word niets of toch met een hond.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 02:59

Ik doe ook wel eens iets wat ik zelf minder vind maar wel bij mee kan,
Wij hadden een middagdag powerhorse finale, uit eten en nachtje over en dan naar een concert van zijn favo band....ieder had iets wat leuk was en hadden echt het ons jubileum gevoel.
De hond zou ik dan inpassen in je activiteit,
Ga naar de zeeuwsekust je kan daar genoeg wandelen en dingen doen met de 4 voeter er bij! dat doen vele toeristen dus dat kan ook.
Of stuur hem regelmatig een kaartje met een hint er op voor de dag zelf....Maak een leuke persoonlijke brief als laatste met de aankondiging wat je die dag gaat doen ( pinterest kan je ook helpen)...er is echt wel iets voor jullie samen met hond!( geocatching, foto shoot, uit dineren, nachtje sterren kijken en b&b)

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 04:25

In de Veluwe vind je vast een accommodatie (b&b of hotel) waar je een tocht met de huidkar kan doen en waar je hond welkom is.

Als een pretpark niets wordt, een dagje zoo of openluchtmuseum?

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 05:42

Een dagje maar wildlands in emmen? Of een dagje texel.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 06:55

Een dagje op de hoge veluwen fiestsen door het bos in alle rust naar het krullen moller museum en en dan weer terug fietsen en onderweg picknicken in het bos of op de zandvlakte.

Dit heb ik pas gedaan met mijn ouders en broer.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 10:30

maar heb je nu als iets gezien hier of bedacht....er worden leuke dingen opgenoemd maar je kan toch zelf ook wel even laten weten welke richting je zoekt?
iedereen denkt met je mee en je laat bijna niets weten, dat vind ik gewoon jammer!

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 12:05

SamCas schreef:
Ik wil iets met ze 2e doen. Ik weet dat hij graag in een luchtballon wil maar ik durf dat niet. Ben iets opzoek voor ons beide. Hond naar iemand doen is geen optie. Normaal zal hij naar mijn vader gaan maar die heeft nu zelf een hond en dat gaat niet samen.

Een weekendje weg word niets of toch met een hond.

Jezelf anders erover heen zetten en voor je vriend mee gaan kan hij vast en zeker waarderen.

of http://www.dekronkel.com/huifkartochten ... kartochten
Kun je ook zelf mennen mag de hond ook vast mee.

Zilverroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 12:16

Terschelling! Romantisch strandwandelen met de hond, uit eten...én paardrijmogelijkheden, bijv. bij Puur Terschelling.Ook voir beginners! (Wel van tevoren bespreken.)