collecte week voor het KWF. Ook ik heb dit jaar weer gelopen, het
vijfde jaar op rij alweer

Mijn dochtertje ( 4 jaar ) is dit jaar voor het eerst meegegaan, heb haar het e.e.a. in
kindertaal uitgelegd, en ze was ontzettend trots dat ze iets heeft kunnen doen

Wij hebben voor iedereen respect, krijgen zowel brief- als muntgeld, maar hebben ook mensen die ons netjes de deur wijzen, ook die de deur dichtsmijten overigens, maar goed dat hoort er nu eenmaal bij.
Ieder jaar maak ik wel weer eens wat geks mee tijdens mijn collecte ronde

Dit jaar had ik een naakte man aan de deur
, maar hij gaf wel een bijdrage, ook al stonden wij met dichtgeknepen ogen voor de deur toen hij het geld in de collectebus deed 
Helaas hadden wij dit jaar een hele boze mevrouw, die heel hard begon te schreeuwen en vloeken om het feit dat zij het niet normaal vond dat er proefdieren gebruikt werden en dat deze dood gemaakt werden, ze stond dit overigens ook aan mijn dochtertje uit te leggen, die overigens antwoorde ..... : dat zij het zielig vond voor de beestjes, maar dat ze oma heel erg mistte
Niet leuk dus, maar ook hier weer met een glimlach vertrokken, want een ieder heeft zo zijn of haar redenen om wel of niet te doneren 
Heeft hier iemand ook gelopen? Zo ja, hebben jullie wat geks meegemaakt, ik ben zó nieuwsgierig
Toen die geld ging halen ging die ook iets aan doen??
Mijn ma zit nog in het nagedoe van borstkanker en wou dus zeker wel geven. Mevrouw had haast denk ik