Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik probeer al erg mijn best te doen om een deel van mijn studie internationaal te doen, zo ben ik 3 maand in Estland, een half jaar in Engeland en nu zit ik voor een half jaar in Zweden. Ik ben verliefd geworden op de UK en ik zou hier ook graag weer permanent naar terug gaan

Wat ons dus tegenhoudt is dat er nu niks is. Een Aziatisch of een Afrikaans land willen we al niet, dus we moeten maar afwachten.
). Het proces en waar je op beoordeelt wordt is dus deels subjectief en alleen al daarom extreem ontmoedigend (is ook hun bedoeling). Heb al is een aanvaringen met TSA gehad omdat ik over m'n woorden struikelde bij het beantwoorden van vragen op het vliegveld, dus het idee alleen al van dat VISA proces bezorgt me de zenuwen.
Ik droom er al jaren van...Frankrijk.
En aangezien ik het in mijn uppie moet klaren, ben ik meteen ook enige kostwinner. Dus wil graag goed beslagen ten ijs komen en veel info verzamelen vooraf.
Ik wil heel graag naar IJsland emigreren
. Zodra ik een leuke studie heb gevonden pak ik mijn spulletjes in en vertrek ik naar IJsland! 
. Het is dus geen roekeloos plan, maar een goed doorgedacht plan 
Maar wat was dat een geweldig goeie keuze! Ik ben anderhalf jaar terug dus op de bonnefooi geemigreerd naar een land in de Balkan en tot op de dag van vandaag heb ik nog geen seconde spijt gehad