Ik zit in het afstudeerjaar van het mbo, en "moet" dus een keuze voor het hbo maken. Ik denk dat ik er qua studie wel uit ben, maar nu de school nog...
Wie is hier nog meer mee bezig?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. (Ik zou het liefste gelijk gaan reizen/werken, maarja). Naast de havo ga ik dit jaar de vooropleiding bij Artez (hogeschool voor de kunsten) doen zodat ik hopelijk volgend jaar dooe kan stromen naar het eerste jaar Artez Fine Art (bachelor, 4 jaar).
. Esirene schreef:Ik begin nu aan mijn eerste jaar HBO na 4 jaar MBO, maar ik wilde of richting scheikunde of richting Diermanagement en na een kijkje op beide scholen was die keuze eigenlijk vrij makkelijk. Nu maar hopen dat t ook echt is wat ik wil..
Esmee_98 schreef:Ik meld me![]()
Ik doe op dit moment accountmanagement niveau 4, maar ik weet heel zeker dat ik hierna niet meer de economische kant/sales kant op wil. Docentenopleiding Engels lijkt me heel leuk, maar ik twijfel heel erg tussen studeren en een tussenjaar
Iris82 schreef:Esirene schreef:Ik begin nu aan mijn eerste jaar HBO na 4 jaar MBO, maar ik wilde of richting scheikunde of richting Diermanagement en na een kijkje op beide scholen was die keuze eigenlijk vrij makkelijk. Nu maar hopen dat t ook echt is wat ik wil..
Ik mag hopen scheikunde.
SophieFT schreef:Esmee_98 schreef:Oh wat toevallig! Welke studie wil je gaan doen?
de studie International Business and Languages lijkt me echt heel erg leuk!
Esmee_98 schreef:SophieFT schreef:
de studie International Business and Languages lijkt me echt heel erg leuk!
Daar heb ik ook naar zitten kijken! Maar langer ik mijn huidige opleiding deed, des te meer ik realiseerde dat ik het allemaal toch niet zo leuk vind
. Dus vandaar deze keuze, ik hou van talen, economie lijkt me ook leuk, en het is lekker breed.