Privacy van je facebookprofiel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

D__S

Privacy van je facebookprofiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-16 22:57

Hopelijk kunnen jullie mij helpen want ik ben een echte leek als het op de instellingen van je facebookprofiel aankomt.

Ik zou op mijn Facebook graag instellen dat mensen die geen vriend zijn met me niets kunnen zien in mijn profiel (dit moet ergens wel in te stellen zijn want ik ben al zulke profiels tegengekomen).
Ik bedoel hiermee dat 'vreemden' wel nog mijn profielfoto en omslagfoto kunnen zien helemaal bovenaan mijn pagina maar niet meer op mijn tijdlijn kunnen zien wanneer ik deze veranderd heb en wat mijn vorige profielfoto's en omslagfoto's waren.
Alle andere foto's die op mijn tijdlijn staan heb ik reeds kunnen 'verbergen' voor niet-vrienden.

Ik heb al heel Facebook afgezocht maar de juiste knop nog niet kunnen vinden :')

jahoorisgoed

Re: Privacy van je facebookprofiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 23:07

Helaas is daar niet één knop voor, dat moet je allemaal handmatig instellen :) Ik heb dat ook en ik moest elke foto apart op 'alleen vrienden' zetten, met berichten precies hetzelfde verhaal (en dat was me toch een werk). De overige instellingen heb ik ook via m'n profiel gedaan en daar bij alles aan moeten vinken dat ik het zichtbaar wil voor 'alleen vrienden.'

Dit was overigens op m'n telefoon, of het via de computer ander gaat, weet ik niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 23:14

Privacysnelkoppelingen --> Bekijk meer instellingen en dan zie je het hele rijtje.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 00:11