Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
antje_vip schreef:Klopt wat je zegt. Politie doet niks, totdat het daadwerkelijk verkeerd is afgelopen. Ze wachten er dus mooi op tot jou echt wat overkomt. Bij de politie hoef je niet meer aan te kloppen voor veiligheid.
culaccino schreef:Mah, ik zou toch aangifte doen, hoor. Hier is de politie een tijd geleden nog aan de deur geweest omdat er iemand uit de buurt werd gestalkt, en er werd toen ook vaker gesurveilleerd. Dat namen ze dus duidelijk wel heel serieus. Vervelend zeg, hopelijk houdt hij er gauw mee op!
corine1981 schreef:Eigen knokploeg mee naar je werk
Stalkers zijn ziek en ik weet niet hoe oud hij is, maar zou er zeker mee oppassen.
Is hij je nav een naambordje op het spoor bl gekomen oid? Want ik weigerde altijd mijn achternaam erop te zetten omdat ik dat soort verhalen kende...
Niettemin, sterkte. Ik zou ook met zijn allen toch aangifte doen bij de politie en allicht melden dat je niet uitsluit het zelf op te lossen, dan willen ze soms ineens wel actie ondernemen want zelf rechter spelen mag niet...
danzzz schreef:Nederlandse politie doet niks met aangiftes van deze aard. Het levert immers geen geld op voor de schatkist.
Wat je het beste kan doen is zelf groter zijn dan hij is
Winged schreef:danzzz schreef:Nederlandse politie doet niks met aangiftes van deze aard. Het levert immers geen geld op voor de schatkist.
Wat je het beste kan doen is zelf groter zijn dan hij is
Dikke bullshit dit.
Aangifte doen en elke keer als hij wat flikt melding maken. Gaat hij te ver dan staat de politie uiteindelijk bij hem op de stoep. Maar er moet wel een dossier worden aangemaakt.
Shadow0 schreef:savannah030x schreef:Fijn.. Hij is echt 24/7 met mij bezig en heeft inmiddels meerdere profielen aangemaakt onder mijn naam (schat zo'n 70).
Dat is niet alleen stalking maar ook identiteitsfraude volgens mij. Ik zou van allebei aangifte doen.
savannah030x schreef:Hij kwam indd 1 keer aan mijn kassa. Alleen voornaam staat op me kaartje. Hij heeft me via via opgespoord en mijn nummer weten te achterhalen. Heb zijn nummer en al zijn accounts geblokkeerd. Maar hij maakt steeds nieuwe aan.
Hij heeft me 1 keer gezien en wist niks over me. Toen ik zei dat ik al een vriend had en niet was geinteresseerd begon hij gelijk raar te doen waaroo ik hem blokkeerde op alles. Sindsdien is hij te vinden onder 70 accounts. En belt hij vaak anoniem wat ik niet meer opneem.. Ik weet nog steeds niet goed wat ik precies moet doen nu..
Oh en hij is 23. (Denk je dat iemand volwassen is op die leeftijd. Niet dus)