Agenda van iPhone naar samsung

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Piuni

Agenda van iPhone naar samsung

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 17:36

Ik heb nu een Iphone waarbij de agenda is verboden aan mijn macbook. Als ik iets in mijn agenda zet zie je de afspraak op mijn telefoon en op mijn macbook.
Nu krijg ik een samsung telefoon en wil ik dit systeem graag behouden.

Is er een app van samsung waardoor je, je agenda ook op je macbook hebt en andersom?

En als ik de samsung eenmaal heb, hoe zet ik de agenda die op mijn iPhone staat over in de samsung? Kan dit met een speciaal programma of moet ik elke afspraak een voor een over gaan zetten?

Groetjes, Marija

Selina

Re: Agenda van iPhone naar samsung

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 17:37

Ik gebruik de Google Agenda. Kan erbij via m'n iPhone, vriend via z'n Samsung en beide via ons laptop via de website.

8nnemiek

Re: Agenda van iPhone naar samsung

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 17:45

Dat is het mooie van Apple, het werkt allemaal heerlijk samen binnen de eigen apps en apple programma's. Tussen verschillende systemen kun je inderdaad de google agenda gebruiken, maar dat kan dus niet via je apple agenda. Ik weet niet of er een app of programma voor bestaat of je gewoon via je browser je agenda moet opzoeken.

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 18:17

Selina schreef:
Ik gebruik de Google Agenda. Kan erbij via m'n iPhone, vriend via z'n Samsung en beide via ons laptop via de website.

Helaas heb ik geen gmail account :j

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 18:19

marijacindy schreef:
Selina schreef:

Helaas heb ik geen gmail account :j

Die zul je sowieso moeten aanmaken om apps te kunnen downloaden :)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 18:26

-
Laatst bijgewerkt door Steef op 22-02-23 07:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 19:06

Selina schreef:
Die zul je sowieso moeten aanmaken om apps te kunnen downloaden :)

Ik heb hem wel maar ik gebruik hem nooit, dat is namelijk een mailaccount van school.
Dus je kan alleen de agenda van google gebruiken als je een gmail account hebt?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 19:17

-
Laatst bijgewerkt door Steef op 22-02-23 07:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 19:24

Steef schreef:
Je kunt je hele Samsung maar beperkt gebruiken zonder Google account :') Ik snap het probleem ook niet helemaal want een account aanmaken duurt echt 1 minuut :')

Dit e-mail adres heb ik al jaren en dus krijg ik hier alle mailtjes op. Ik vind het gewoon handiger om met 1 mail adres te werken in plaats van 2. Maar als het alleen met gmail kan heb ik daar ook geen probleem mee hoor maar het lijkt in mijn geval gewoon wat praktischer als het via 1 adres zou kunnen.
Dan maar een google account aanmaken :j

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 19:26

marijacindy schreef:
Steef schreef:
Je kunt je hele Samsung maar beperkt gebruiken zonder Google account :') Ik snap het probleem ook niet helemaal want een account aanmaken duurt echt 1 minuut :')

Dit e-mail adres heb ik al jaren en dus krijg ik hier alle mailtjes op. Ik vind het gewoon handiger om met 1 mail adres te werken in plaats van 2. Maar als het alleen met gmail kan heb ik daar ook geen probleem mee hoor maar het lijkt in mijn geval gewoon wat praktischer als het via 1 adres zou kunnen.
Dan maar een google account aanmaken :j

Of gewoon weer een Iphone nemen. Blijft alles tenminste ook fatsoenlijk samenwerken...

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 19:28

Je kunt gewoon instellen dat je alle e-mails, van eventueel verschillende mail adressen op een inbox terecht komen. En dan hoef je Gmail ook niet te gebruiken als je dat niet wil, heb je hem enkel voor 'administratie van apps'.

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 19:30

Aria_zz schreef:
Je kunt gewoon instellen dat je alle e-mails, van eventueel verschillende mail adressen op een inbox terecht komen. En dan hoef je Gmail ook niet te gebruiken als je dat niet wil, heb je hem enkel voor 'administratie van apps'.

Ah dat is best handig! Bedankt voor de tip :j

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 20:36

-