In maart dit jaar heb ik een Opel Corsa uit 2007 gekocht bij een garage. Na 2 dagen had ik een motor storting, terug gegaan, uitgelezen.. Er zat vuil in de benzinetank. De garage heeft er spul bij gegooid, en het was weer even weg. Het is inmiddels augustus, en in de tussentijd ben ik denk minimaal 15x terug geweest van de steeds terug komende motorstoring. De garage doet wel zijn best om het op te lossen, maar tot nu toe zonder resultaat. De lambasonde is vervangen, bougies etc. ze hebben er wel echt wat aan gedaan. Mijn garantie is inmiddels verlopen, maar toch blijft hij dit natuurlijk gratis doen omdat de storing al begon vanaf de 2e dag dat ik hem had. Maar nu begin ik het toch wel beu te worden
Hij weet zelf ook niet goed meer wat de reden kan zijn. Ik heb aangegeven dat ik hem bij Opel wil laten nakijken op zijn kosten, maar dan krijg ik als antwoord: 'je mag gaan op je eigen kosten, ik ben toch ook een garage'.
Ik heb 2x benzine 98 getankt, hij dacht dat zit nog weleens zou kunnen helpen.. Ook niet. Volgens hem is er echt niks aan de hand met de auto, en is Opel heel gevoelig voor storingen. Zijn laatste optie is de software van de computer updaten. Volgende week is die man waar hij het laat doen terug van vakantie, en zouden we dat dus volgende week gaan proberen.
Nu start ik vanochtend mijn auto, en weg is mijn motorstoring zomaar uit het niets
Ik heb hem hierover geappt (hij is ook een bekende van me), en hij zegt:'zie je nou wel dat het niks is'.. Heb gezegd dat ik het even afwacht tot het weer gaat branden en hij dan alsnog die update moet gaan doen.Nu vind ik het raar dat die storing ineens weg is, heeft iemand hier ervaring mee?