Iemand verstand van brocante spulletjes??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yom

Iemand verstand van brocante spulletjes??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-16 17:07

Ik zou het erg leuk vinden om brocante spulletjes te gaan verkopen via een markt oid, maar waar haal ik dat nou zelf?

Als ik hier op de markten om me heen kijk om wat te halen betaal ik zelf de hoofdprijs. En ik heb het idee dat ik overal de hoofdprijs betaal omdat het best in is

Iemand een idee waar ik eens kan kijken? moet ik echt ergens de onbegaanbare wegen van Frankrijk induiken :D

xMarieke

Re: Iemand verstand van brocante spulletjes??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 20:56

Je ogen openhouden als het grofvuil buiten wordt gezet?
Nagaan wanneer de kringloopwinkel wordt aangevuld en dan snel je slag slaan?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 17:44

De onbegaanbare wegen van frankrijk zeker wel! In Amiens word 2x (denk ik) per jaar een grote brocante markt gehouden. Daar moet je echt al om 5.00 sochtends staan wil je de mooie spullen ertussen uit vissen. Ze verkopen wel echt letterlijk ALLES. Ligt er tussen oude fietsen een compleet zilver 84-delig bestekset enzo :')

Echter zijn dat nog steeds handelaren die echt wel weten wat ze voor spul verkopen. Alleen voor sommige dingen ligt de prijs alsnog lager dan in NL. M'n mama gaat er altijd heen en slaat zich een slag in de rondte voor zichzelf :')

beatje

Re: Iemand verstand van brocante spulletjes??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 17:58

Voor een goed doel heb ik een tijdje rommelmarkten gedaan,nog voordat we konden uitpakken hadden we de eerste handelaren al in onze spullen zitten die waren er echt altijd al om 7 uur of zo.
Dus ik denk dat je vooral echte rommelmarkten of garage sale's moet afgaan en er vooral heel vroeg moet bij zijn.