Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik ben er al maanden naar op zoek, maar ik ben op een punt gekomen waarop ik echt niks meer kan bedenken wat me mijn motivatie zou kunnen teruggeven. Ik hoop dat ik de juiste keuze maak.
Je legt echt de vinger op de wonde, want hoewel anderen aangeven dat ik prima werk lever blijf ik zelf het gevoel hebben dat het niet goed genoeg is, en dat het nooit goed genoeg kan zijn. Ik ben vooral bang dat ik in mijn nieuwe baan tegen dezelfde dingen zal aanlopen, en dan is mijn vertrek hier voor niks geweest. Ik heb al een paar keer geprobeerd om hulp te zoeken, maar misschien wordt het tijd dat ik er echt eens een gedacht van maak
Eline91 schreef:Joolien bedankt! Ik heb er al wel over nagedacht om training of begeleiding te zoeken, maar ik stel het steeds uit.
Het probleem is dat ik niet meer weet wat ik leuk vind, ik zit zo vast in mijn negatieve gedachten dat ik nergens meer zin in heb. Ik heb helemaal geen zin in mijn nieuwe baan, omdat ik nu al bang ben dat het niet zal lukken. Het voelt een beetje alsof ik wegvlucht voor mijn problemen, en ik ben bang dat ze me uiteindelijk toch blijven achtervolgen.
Joolien schreef:Citaat:Moet je altijd goed zijn in je werk? Of met andere woorden, moet je doen waar je goed in bent? Of moet je iets doen wat je ook leuk vind, en waar je van geniet?
Eline91 schreef:Ik heb helemaal geen zin in mijn nieuwe baan, omdat ik nu al bang ben dat het niet zal lukken.
Joolien schreef:Moet je altijd goed zijn in je werk? Of met andere woorden, moet je doen waar je goed in bent? Of moet je iets doen wat je ook leuk vind, en waar je van geniet?
Je bent nog jong, het is niet goed als je nu al struggled om je hoofd boven water te houden.
Misschien is het eens de moeite om met een coach te gaan onderzoeken waarom je voelt dat het nooit goed genoeg is. Als je dat doorkrijgt, is het vaak beter om het te handelen en kun je er ook wat mee. Er zijn genoeg faalangsttrainingen/begeleiding, dus waarom niet ook voor jou