Zijn er mensen die dit jaar beginnen met de MBO opleiding dierenarts assistente?
Het lijkt me erg leuk om als straks het schooljaar begint ervaringen te delen en gezellig te praten over de opleiding en andere dingen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xAnnouk schreef:Oke ! Het is dus wel te doen de versnelde versie ? Oke jij hebt de superversnelde versie die je doet haha. Tof hoor !
Ik dennk alleen niet dat ze dat doen op mijn school.
Maar ik kom van het HAVO af. En wat ik nu zie kwa boeken en het niveau heb ik echt heel veel al gehad en licht engels echt op een heel laag niveau..
Maar wie weet heb ik er wel moeite mee. Denk dat ik het eerst even moet aankijken! Maar het lijkt me wel wat die versnelde versie.
Ga je elke dag van groningen naar nijmegen met de trein? En wat voor stage heb je gedaan en ga je nog doen?
gabyfedde schreef:Ga er maar niet vanuit dat je er moeite mee krijgt, de opleiding ligt echt onder je niveau. Ik kwam van de MAVO (VMBO tl) en ervoer de opleiding al als ontzettend makkelijk. Versnelde versie is zeker aan te raden en ondertussen alvast oriënteren op een vervolgopleiding. Kans dat je werk vindt met deze opleiding is namelijk gering (helaas).
Oke dan ga ik zeker kijken naar de versnelde versie. Heb het er al wel een beetje over gehad bij het intake gesprek. Toen begonnen ze er zelf ook direct al over dat dit misschien wel wat was!
) Ik heb alleen nog geen idee welke hier redelijk op aan sluit. xAnnouk schreef:sanso schreef:Ik ben er gelukkig net vanaf haha. Afgelopen schooljaar dik geslaagd met 4 tienen
Wauw super ! Gefeliciteerd joh![]()
![]()
Hoe heb jij de opleiding ervaren?
xAnnouk schreef:Oke ! Het is dus wel te doen de versnelde versie ? Oke jij hebt de superversnelde versie die je doet haha. Tof hoor !
Ik dennk alleen niet dat ze dat doen op mijn school.
Maar ik kom van het HAVO af. En wat ik nu zie kwa boeken en het niveau heb ik echt heel veel al gehad en licht engels echt op een heel laag niveau..
Maar wie weet heb ik er wel moeite mee. Denk dat ik het eerst even moet aankijken! Maar het lijkt me wel wat die versnelde versie.
Ga je elke dag van groningen naar nijmegen met de trein? En wat voor stage heb je gedaan en ga je nog doen?