Al een tijdje denk ik erover om een matrastopper aan te schaffen. Ik heb een 'simpel' IKEA bed met 2 losse, prima matrassen van de Leen Bakker (destijds 400 euro per matras voor betaald). Het bed is 140x200 (2 losse matrassen van 70x200) maar doordat het 2 losse matrassen zijn komt er nu telkens zo'n spleet tussen en hier slaap ik toch niet helemaal lekker mee, zeker niet als mijn vriend ook blijft slapen. Nu heb ik zo'n brug gekocht van de IKEA maar deze valt er steeds tussen, dus dit heeft nog weinig zin.
Nu zou ik dit graag willen verhelpen met een matrastopper, echter heb ik even rond gekeken en weet ik nou niet echt wat een goede is

Het hoeft geen matrastopper van duizenden euro's te zijn die ook nog eens een airco functie heeft, ik heb een vrij beperkt budget (liefst onder de 100 euro) en het gaat mij eigenlijk puur voor het probleem met de spleet tussen beide matrassen, meer niet. Ik heb Jysk, IKEA en Leen Bakker bekeken, maar wellicht hebben jullie betere suggesties of goede ervaringen met andere toppers?
Alvast bedankt!