fitbit charge HR

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roraima

fitbit charge HR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-16 14:49

Sinds kort heb ik een fitbit charge HR om bij te houden hoeveel stappen ik loop en wat mijn hartslag ect is ivm. revalidatie.
Alleen 1 probleem, want mijn fitbit is over enthousiast qua het aantal stappen. Als ik mijn arm al beweeg, dan telt die alweer een aantal stappen erbij. Na 2 uurtjes kassadraaien ben ik vaak al 3000 stappen verder. :+
Gezien ik een opbouwschema heb, die ook gericht is op het aantal stappen is, dat dus niet heel handig..
Heeft iemand hier misschien ook ervaring mee en heeft iemand misschien de oplossing om mijn fitbit betrouwbaarder te maken?
Ik sta ook open voor suggesties voor betrouwbare stappentellers, die je in je broekzak of aan je riem moet dragen.

Alvast bedankt!

Grapjasjes12

Re: fitbit charge HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 19:17

In de opties van je dashboard kun je invullen hoe groot je passen zijn, misschien is daar iets fout gegaan. Dan heb je nog wel een kleine fout marge maar lang niet zo veel.

Roraima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-16 19:48

Die heb ik inderdaad niet veranderd.
Ik zal eens kijken of dat effect heeft.Dankjewel!

Roraima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-16 22:31

phormicola schreef:
In de opties van je dashboard kun je invullen hoe groot je passen zijn, misschien is daar iets fout gegaan. Dan heb je nog wel een kleine fout marge maar lang niet zo veel.

Na een paar dagen uittesten werkt die nu gelukkig veel beter dankzij jouw tip, dus nogmaals ontzettend bedankt!!!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 12:36

Oh wat goed! Graag gedaan :D