Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
RelarDevi schreef:Ieder keer dat je ov fiets gebruikt betaal je ook een klein bedrag (2 a 3 euro geloof ik).
Koop een fiets voor 40 euro en koop een goede kettingslot, weinig kans dat ie wordt gestolen.
Irisjeeh1999 schreef:Wij hebben dus ook ontdekt dat het inderdaad slimmer is een fiets daar neer te zetten haha.. Nu nog een fiets zoeken die geschikt is..
Mignonne schreef:Let wel op bij je traject vrij abbonement welke je pakt. Ik had namelijk een jaar abbonement maar we waren vergeten dat ik 10 weken stage had en nog vaak vrije dagen had. Hierdoor is het uiteindelijk veel duurder dan we dachten. Om die reden heb ik dit jaar een traject vrij abbonement van een week. Moet je hem wel elke week opnieuw erop zetten maar het scheelt erg veel doordat je de vakanties en stage periode die je niet bij school in de buurt hebt dus ook niks betaald aan het abbonement.
Marie111 schreef:Welke opleiding ga je doen? En hoe ver is dat van het station? Groene Welle en Windesheim zitten op loopafstand bijvoorbeeld.
Verder kun je een vouwfiets/deelfiets gratis meenemen in de trein (heb ik ook ooit 3 jaar gedaan).
En is een busabbonnement niet goedkoper voor je? 16-jarigen krijgen vaak korting.
dreamheart schreef:Weet iemand of je zo'n traject vrij abonnement ook voor één enkele maand kan afsluiten?