Ik heb nu ongeveer een jaar een samsung galaxy s5 mini. Maar soms wordt mijn scherm ineens heel donker. Dan kan ik de helderheid helemaal hoog zetten, maar dan blijft hij donker. Dan moet ik mijn telefoon helemaal opnieuw opstarten voordat hij het weer doet. Weet iemand wat dit kan zijn en hoe ik het moet veranderen? Want het is echt heel irritant dat ik mijn telefoon de hele tijd aan en uit moet zetten. Alvast bedankt voor het meedenken!
Staat hij niet op automatisch bijstellen? Dan past de helderheid zich zelf aan, aan het omgevinslicht
J0anieke
Geplaatst: 21-08-16 11:34
Ik ben niet helemaal bekent met een samsung (zelf iphone gebruiker) maar heb je bij je instellingen 'automatisch aanpassen lichtintensiteit', of iets derglijks, aanstaan?
Jilletje, euh ja, daar stond hij op. Maar hoort het dan niet zo dat je hem dan handmatig niet aan kon passen? Want als hij zo dof werd, kan ik er helemaal niks meer mee. Joanieke, ja. Dat heb ik nu ook uitgezet. Is het probleem nu opgelost denk je?
Geen idee, proberen, ik zet hem altijd uit, als je bijvoorbeeld je vinger op de sensor houdt gaat die de heletijd ook schakelen, dat vind ik ook irritant