Speurders gezocht: Baby Born koets...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Celestial

Speurders gezocht: Baby Born koets...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 09:53

Hoi allemaal,

Misschien een raar onderwerp om een topic over te starten, maar het is onze hoop om nog het perfecte verjaardagscadeautje te bemachtigen :) Wellicht zijn hier mensen die beter kunnen zoeken dan wij.

Mijn vriend en ik zijn voor ons (stief)dochtertje op zoek naar de volgende koets van Baby Born:

http://de.shopping.com/Zapf-Creation-Za ... ionen/info

Helaas lijkt hij nergens meer te verkrijgen te zijn -O- We hebben op een Belgische site de oudere variant gevonden met zilveren wielen en een witte koets, maar deze is toch wel echt mooier. Verzending naar Duitsland of België is geen probleem, we hebben kennissen die hier wonen en hem wel mee zouden willen nemen :D

Hopelijk kan iemand ons hier blij mee maken of heeft iemand de perfecte zoek-tip!

NAIWHL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 10:01

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 10:03

Jouw link verwijst bij mij niet naar een koets, maar met Google vind ik wel plaatjes van een roze koets met gouden wielen.
Die zoek je? Op marktplaats staan er meerdere te koop, maar ik weet niet of je tweedehands wil.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 10:51

NAIWHL schreef:
https://www.amazon.de/gp/aw/d/B000NDJHV ... _mk_de_DE=ÅMÅZÕÑ&qid=1471766424&sr=81&pi=SX200_QL40&keywords=baby+born+poedersuiker+mit+pferd&dpPl=1&dpID=41K6gmQTq6L&ref=plSrch

Lange link, maar op amazon.de staat hij wel. Nog maar 2 op voorraad...

Super! <3 Heel erg bedankt! Daar is hij wel een stuk duurder, maar ik ga het even overleggen... *\o/*

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 10:54

mariettek schreef:
Jouw link verwijst bij mij niet naar een koets, maar met Google vind ik wel plaatjes van een roze koets met gouden wielen.
Die zoek je? Op marktplaats staan er meerdere te koop, maar ik weet niet of je tweedehands wil.

Dat is ook een idee inderdaad! :j We kopen vrij veel tweedehands, dus op zich is dat geen probleem. Gaan we meenemen in de overweging, het scheelt wel een hele hoop :o

Het gaat trouwens om deze koets ja:

http://csimg.ciao.com/srvprd/DE/2515937 ... roduct.jpg
Laatst bijgewerkt door Celestial op 21-08-16 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 10:54

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 10:55

Britta31

Re: Speurders gezocht: Baby Born koets...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 11:10

Kleine kinderen hebben toch niet door dat het tweedehands is.De koets is wel super leuk.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 11:29

Ik zou m mooi tweedehands kopen, 12,50 is een koopje! Ik heb toevallig van de week alleen een baby born paard gekocht voor 1 van mijn dochters, ook tweedehands voor een tientje (in Engelse ponden, dus ongeveer 13 euro).

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 11:46

Haha, ik men en heb geen kids. Ik klikte het onderwerp aan en dacht dat het om een 'echte' koets ging := .
Succes met je zoektocht!

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 12:02

Klopt! Van hun zakgeld kopen ze zelf vaak ook tweedehands spulletjes (op eigen initiatief), dat is goedkoper en dan hoeven ze minder lang te sparen :) Voorkeur voor nieuw zal ook meer in mijn hoofd zitten, daar heb ik normaal geen moeite mee (ze hebben ook veel tweedehands kleren), maar met verjaardagen staat het me toch iets tegen.

Ja, leuk hé! Dit is ook wel iets waar ze lang plezier van kan hebben :D

Oeps haha! Ik had er bewust nog baby born bij gezet... :+

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 12:13

Ik heb 7 kinderen, en de oudsten krijgen al jaren de keus, hun verjaardag kado mag 35£ kosten, daar kunnen ze dus (in het geval van de oudste) 1 doos nieuwe lego halen, of via Ebay 4-5 dozen tweedehands.
Een van mijn dochters wilde dit jaar een barbie, nieuw was deze 30£, we vonden hem tweedehands voor £5 via facebook en voor de rest heeft ze een barbiehuis gekocht, ook via facebook.
Mijn ervaring is dus dat kinderen er niet eens naar kijken of het al gebruikt is (en als ouders doet het een stuk minder pijn als het binnen no time kapot is)

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 21:43

_Nadia_ schreef:
Ik heb 7 kinderen, en de oudsten krijgen al jaren de keus, hun verjaardag kado mag 35£ kosten, daar kunnen ze dus (in het geval van de oudste) 1 doos nieuwe lego halen, of via Ebay 4-5 dozen tweedehands.
Een van mijn dochters wilde dit jaar een barbie, nieuw was deze 30£, we vonden hem tweedehands voor £5 via facebook en voor de rest heeft ze een barbiehuis gekocht, ook via facebook.
Mijn ervaring is dus dat kinderen er niet eens naar kijken of het al gebruikt is (en als ouders doet het een stuk minder pijn als het binnen no time kapot is)

Och, wat een slim idee! Voor als ze wat ouder zijn en iets meer besef van geld hebben, vind ik dat een hele goede :j Zo krijg je ook nooit discussie over wie wat krijgt.