En drugs begin ik al helemaal niet aan. Meer mensen? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En drugs begin ik al helemaal niet aan. Meer mensen?
Ergens gezellig een drankje (en zelfs dan non-alcohol voor mij) vind ik prima, maar echt uitgaan is niet voor mij weggelegd!

ben nu eind 20
. Alcohol drink ik ook niet echt, alleen op z'n tijd een cocktail misschien, maar ik vind al dat Geordie Shore gezuip zo ranzig. Het laatste wat je noemt wel trouwens, maar ook niet regelmatig en zeker niet in uitgaans-situaties. Mag ik nu bij de saaie-mensen club of.?
) en ga ook niet uit want ik vind er niks aan. Ik geniet veel meer van lekker uiteten gaan of met zn alle op de bank 
)
Rintah schreef:Hier nog een, geen behoefte aan uitgaan &drinken (enige keren dat ik wat drink is met paasvuur/soms met oud en nieuw, en dat is dan meestal slappe passoa jus, hoogstens een keertje iets aangeschoten geweest daardoor.)
En ik kan sinds kort niet meer zeggen dat ik nooit gerookt heb, maar dat was ook maar een keer (2trekjes aan waterpijp, puur om te proberen, maar merkte/proefde niks :+ )
Doe mij maar een avondje lekker op de bank met een filmpje, of een avondje bowlen oid
26er hier btw
. Zoniet: als 'beginner' hebben sommigen meer dan 2 trekjes nodig, dat bouwt namelijk af (of op? Naja je snapt het wel denk ik hahaha).