Ik zit heel erg te denken over een neuspiercing. Ik wilde even jullie verhalen er over horen en de nadelen. En hoe zit het met make-up rond het gaatje?
Ik heb 'm al een jaar of 13, weinig nadelen, een enkele keer verlies ik 'm in bed. Make up gaat prima eromheen/eroverheen.
Debbie00
Geplaatst: 18-08-16 23:27
Ik heb al een jaar of 7 een knopje in mijn neus. Ik heb het laten piercen en niet laten schieten. Ik heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad. Ik geloof wel dat het gaatje snel weer dichtgaat als je het knopje eruit haalt. Make-up gaat goed.
Het zetten deed bij mij ontzettend veel pijn, vond het echt de pijnlijkste van allemaal! (heb ook een navelpiercing, tongpiercing, micro dermal, forward helix en helix piercing) Het genezen ging opzich prima, totdat ik m een keer 'snachts kwijt geraakt was.. Daarna alleen nog maar drama ermee gehad! Kreeg op gegeven moment een vochtbultje erbij, toen eruit laten halen bij de piercingshop en gaat er ook nooit weer in! Met makeup verder nooit problemen gehad...
Maaaarr, zoals bij elke piercing verschilt het per persoon.. Iedereen z'n lichaam reageert anders en iedereen z'n pijn grens is anders, de enige manier waarop je erachter kan komen is door het gewoon te doen